A8lios Weblog

Ένα ερυθρόδερμο μπλόγκ σε μια καπιταλιστική άγρια δύση…

Ρωτώ. Απαντάς; Τί θα γίνει με μας;

Posted by a8lios στο Νοέμβριος 30, 2007

Σπουδάζεις στο Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών για να δουλέψεις κάποια στιγμή σε κάτι σχετικό με το αντικείμενο?

Ναι!

Ξέρεις ότι στον κλάδο μας οι εργαζόμενοι δεν έχουν οποιαδήποτε «κεκτημένα», ούτε συλλογική σύμβαση, ούτε τπτ?

Ναι!

Ξέρεις επομένως ότι βγαίνοντας από εδώ, κανείς δεν αποκλύει πως θα δουλεύεις είτε με τον κατώτατο μισθό, είτε ανασφάλιστος, είτε με μερική απασχόληση, είτε με «δελτίο παροχής υπηρεσιών» -άρα ασφαλιζόμενος στο ΤΕΒΕ- κτλ?

Ναι!

Ξέρεις ότι η απεργία στις 12/12 γίνεται για όλα αυτά τα ζητήματα?

Ναι!

Ξέρεις ότι, όπως σε όλες τις απεργίες, έτσι και σε αυτή, όσο περισσότερα κερδίσουν οι εργαζόμενοι, τόσο περισσότερα θα χάσουν οι εργοδότες τους?

Ναι!

Επομένως πες μου συνάδελφε, εσύ, σαν αυριανός εργαζόμενος – επιστήμονας υπολογιστών, στην απεργία στις 12/12, υποστηρίζεις τους εργαζόμενους ή τους εργοδότες τους?

——- [σιωπή][σιωπή][σιωπή] ——-

(επανάληψη ερώτησης – πιο επιτακτικά)

——- [σιωπή][σιωπή][σιωπή] ——-

(επανάληψη ερώτησης – ακόμα πιο επιτακτικά, λέγοντας «μήπως έχεις καμιά συγγενεια με τον Ρουσόπουλο; Για να μας πεις να πάμε σε άλλη ερώτηση, όχι τπτ άλλο…»)

Απάντηση: «Εντάξει, ο καθένας έχει τις προσωπικές του απόψεις του για αυτά τα θέματα…»

Παρακολουθήσατε μόλις τη συζήτηση που έγινε χτες ανάμεσα στον A8lio και στον εκπρόσωπο-ομιλητή της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ στη Γενική Συνέλευση του Σ.Φ. Επιστήμης Υπολογιστών, κατά τη διάρκεια των ερωτήσεων προς τη ΔΑΠ-ΝΔΦΚ. Όλα αυτά, αφού προηγουμένως ο εκπρόσωπος της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ εξηγούσε γιατί δεν είναι σωστό οι σύλλογοι φοιτητών, ακόμα και αν πάρουν απόφαση από συνέλευση, να κλείσουν τη σχολή τη μέρα της απεργίας, αφού στερούν το δικαίωμα στη «πλειοψηφία» να κάνει μάθημα…

Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του. Και αφού τα βγάλει, ας κατέβει στη απεργία: 12 Δεκέμβρη, 10:00 (προ μεσημβρίας, ζώα!), πλ. Ελευθερίας, στη συγκέντρωση του Π.Α.ΜΕ.

Κερνάω καφέ, αν έρθετε και δε σας ξέρω φατσικώς…

16 Σχόλια to “Ρωτώ. Απαντάς; Τί θα γίνει με μας;”

  1. Τι περιμενεις παιδακι μου από αυτους?!Τη δουλειά τους κάνουν!Και κοτζαμ μαντραχαλοι ακόμα καραμέλες πιπιλάνε!Ακου στερεις από την πλειοψηφια να κάνει μάθημα!ελεος πια!Λες και εκει έξω τους περιμένει κόκκινο χαλί!μα πόσο ακόμα θα νομίζέι ο κόσμος ότι δεν πρόκειται να πάθουν ΑΥΤΟΙ τίποτα από όλα αυτά που γίνονται?!

  2. Αυτό οφείλεται σε έναν κακώς εννοούμενο νεανικό ενθουσιασμό. Πιστεύουν πως αυτοί δεν είναι σαν τους «άλλους», αυτοί θα τα καταφέρουν. Πλανεμένα από μερικά σφηνάκια παιδιά είναι, ίσως και να νομίζουν ότι θα γίνουν γαλάζια παιδιά για να βολευτούν.

  3. rocean said

    Ρε με τα πιέζεις τα παιδιά. Θα φτιάξουν το ελληνικό google και θα θυσαυρίσουν! Άρα δεν τους συμφέρει η απεργία!

  4. yannis said

    Στα χρόνια μου πολλοί πίστευαν ότι θα γίνονταν επιχειρηματίες. Οπότε δεν τους συνέφερε να θεσπιστεί επαγγελματική ένωση τυπου ΤΕΕ που θα εγγυόνταν κάποιο αξιοπρεπές κατώτερο εισόδημα. Σου λέει «αυριο που θα είμαι εγώ επιχειρηματίας δε θα με συμφέρει να πληρώνω πολλά τους υπαλλήλους μου…»

    Μιλάμε για τρελλά γέλια. Ιδιαίτερα τώρα που ξέρω την επαγγελματική πορεία πολλών από αυτούς, ξεκαρδίζομαι στα γέλια…

    Πάντα τέτοια!

  5. yannis said

    @Rocean

    και για να μη ξεχνιόμαστε:
    το ελληνικό google έχει φτιαχτεί (συνεχίζει να φτιάχνεται) με ερευνητικούς και όχι ερδοσκοπικούς σκοπούς.

    Ονομάζεται grOOGLE (http://groogle.csd.uoc.gr:8080/groogle/) και προς το παρόν έχουμε ευρητηριάσει όλες τις σελίδες του CSD και του ICS-FORTH (καπου 15000 έγγραφα).

    Το επόμενο βήμα (το επόμενο εξάμηνο) είναι όλο το UOC και όλο το FORTH και μετά βλέπουμε.

  6. @Αθλιε Σε ξεχωριστό σημείο κάνει το ΠΑΜΕ και η ΓΣΕΕ???

    @Yannis Μήπως είναι στιγμή να τους πιάσει κάποιος?

  7. Red Ghost said

    @Χαμόγελο
    Αν στις συγκεντρώσεις του Ε.Κ.Η. στο Ηράκλειο ερχόντουσαν όλοι οι εκλεγμένοι συνδικαλιστές της ΠΑΣΚΕ και της ΔΑΚΕ (αν και μόνο η ΠΑΣΚΕ αρκεί)οι συγκεντρώσεις θα είχαν 500 άτομα.
    Συμπέρασμα: πρόκειται για σωματεία σφραγίδες ή συνδικαλιστές που κοροϊδεύουν τους εργαζόμενους ή συνδικαλιστές που θεωρούν πως η πορεία του Ε.Κ.Η. δεν είναι σημαντική (ή και τα τρία ταυτόχρονα!). Γιατί λοιπόν να πάω να στηρίξω αυτή την κοροϊδία;
    Στις πορείες που διοργανώνουν τα σωματεία που αποδέχονται το αγωνιστικό πλαίσιο του ΠΑΜΕ βλέπεις να συμμετέχουν και κανονικοί εργαζόμενοι!
    Αλλά το σημαντικό είναι η απεργία και όχι η πορεία! Ας καταφέρουμε πρώτα να απεργήσει μαζικά ο κόσμος και μετά ας κρίνουν οι εργαζόμενοι τι αντιπροσωπεύει καλύτερα τα συμφέροντά τους.

  8. Red Ghost said

    @Yannis
    Δυστυχώς οι πτυχιούχοι που ανακαλύπτουν τις δυσκολίες μετά την έναρξη του εργασιακού τους βίου συνήθως στρέφονται σε ατομικές λύσεις ή τα βάζουν με τον εαυτό τους. Δεν αντιλαμβάνονται την πηγή του προβλήματος και συνεπώς δεν κινούνται σε κατεύθυνση συντονισμού μεταξύ τους.

  9. rocean said

    Στην Πτολεμαϊδα πάλι οι εργατοπατέρες το έχουν εγκαταλείψει τελείως το… άθλημα των συγκεντρώσεων. Μόνο καμιά πρωτομαγιά διοργανώνουν κι αυτό γιατί είμαστε εμείς και δεν λέει να φανούν τελείως εξαφανισμένοι… Αν και για τον ίδιο λόγο μάλλον, μπορεί, υπάρχει περίπτωση, ακούγεται ότι μπορεί και στις 12/12 να κάνουν μια συγκέντρωση…

  10. mary said

    Ώρες ώρες …………!

    Χτες απολύθηκε ένας συνάδερφός μου και φίλος.

    Η απόλυση δεν ήταν παράνομη.

    Βρήκα ευκαιρία όμως να του τα πω ένα χεράκι του συναδέρφου μου (άλλη μια φορά) περί ανασφάλειας του εργαζόμενου σήμερα , για το ασφαλιστικό κλπ

    Πήγαμε χτες για καφέ για να μιλήσουμε πάνω στο θέμα και να δούμε μήπως βγάλουμε άκρη για τους λόγους απόλυσής του.

    3 ολόκληρες ώρες κουβέντας και παραιτήθηκα από κάθε ελπίδα να τον ξυπνήσω !

    Ακολουθούν οι καλύτερες ατάκες που άκουσα από τον συνάδερφό μου που απολύθηκε (η θέση του στην εταιρεία ήταν πωλητής) : :S

    – Δε ζήτησα το λόγο όταν μου ανακοίνωσαν την απόλυσή μου γιατί δε θέλω να παρακαλάω για δουλειά λες και είμαι εργάτης , εγώ αύριο θα γίνω το κεφάλαιο ! ( σε αυτό το σημείο μου σηκώθηκε η τρίχα)

    – Δε θέλω να με μπλέξεις εμένα με σωματεία , αυτά που διεκδικείτε όλοι εσείς είναι πολύ λίγα μπροστά σε αυτά που έχω σκοπό να βγάλω στη ζωή μου ( σε αυτό το σημείο σκέφτομαι να πάψω να είμαι ξανθιά και φαντάζομαι διάφορους χρωματισμούς για τα μαλλιά μου)

    – Έχω ήδη στα σκαριά μια δουλειά με τον γαμπρό μου και θα παίρνουμε εργολαβίες , θα κάνω πολλά λεφτά και θα εκμεταλλεύομαι εγώ τους υπαλλήλους , βαρέθηκα να είμαι από κάτω ( σε αυτό το σημαίο προσπαθώ να θυμηθώ αν έχω πάρει χάπια παραισθησιογόνα)

    – Θα δουλέψω πάλι όπως παλιά barman που και πιο πολλά φράγκα έβγαζα και @@@δουσα και καμιά σερβιτόρα το βράδυ !!! Θέλω να έχω φράγκα στην άκρη ώστε να πληρώνω το δάνειο που πήρα για τη δουλειά με τον γαμπρό μου . Όταν στρώσει η δουλειά θα φύγω από το bar. ( σε αυτό το σημείο δεν σκεφτόμουνα τίποτα απλά ήθελα να πληρώσουμε τον καφέ και να φύγω και θα τον έβαζα να μου τον κεράσει κι όλας !)

    όπως κι έγινε ….

    στο τέλος του είπα , φιλαράκι , κερνάς τον καφέ , εκτός αν καταδέχεσαι να στον πληρώσει μια εργάτρια !

    Υ.Γ. Το βράδυ η Πανσπουδαστική οργάνωνε συναυλία με τον Πασχαλίδη στο Πανεπιστήμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και πήγα να στανιάρω !

    καλημέρα σας !!

  11. Η λατρεία του καπιταλισμού από τον προλετάριο είναι ανεδαφική, ακόμη κι αν ο φίλος σου Μαίρη καταφέρει να εκμεταλλεύεται εργάτες και άρα να κεφαλαιοποιεί τις υπεραξίες. Έχω ακούσει χίλιες φορές ιστορίες επιτυχίας ανθρώπων που δεν είχαν στον ήλιο μοίρα. Απότελούν την εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα που λέει ότι οι εργαζόμενοι ζουν τον εργοδότη κι όχι το αντίθετο. Είναι μια απλή αρχή που όλοι οι εργαζόμενοι πρέπει να καταλάβουν, ότι δηλαδή δε χρωστούν τίποτα στο αφεντικό τους. Είναι σημαντικό να ξεπεράσουμε τις ενοχές μας και να σταθούμε αλληλέγγυοι στην τάξη μας.

  12. a8lios said

    @Mary
    Σόρρυ που επέμενα να του μιλήσεις και σου χάλασα και τη μέρα. Δε πειράζει όμως, αφού το βράδυ είχε Μίλτο, όλα ΟΚ…

    Μια φορά τύχη δε θα σου φέρω ρε παιδί μου…

  13. Erisabetsu said

    Επειδή εγώ εξακολουθώ να ζω στον κόσμο μου
    Γιατί έχεις TAG το ηράκλειο;

  14. a8lios said

    @Erisabetsu

    Γιατί είμαι Ηράκλειο μήπως;;;
    Με σενα δεν ήταν που λέγαμε κάποια στιγμή στο μπλογκ σας για μια στάση λεωφορείου στο Ηρακλειο, μπροστά στο «Φουγάρο»? ‘Η όχι?
    Σε ένα ποστ για τις χειρότερες στάσεις λεωφορείου…

    Το δόντι πονάει ακόμα?

  15. karpidis said

    @Αθλιος:Καλόοο. Αλλά τι περίμενες;

  16. a8lios said

    @Καρπίδης

    Γιατί ρε Καρπίδη, οι ερωτήσεις στις συνελεύσεις γίνονται για να απαντήσει σε εμένα???
    Για να φανεί η μαλακία τους έγινε. Και είναι άξιοι φορείς αυτής, όπως απεδείχθει!

Σχολιάστε

 
