A8lios Weblog

Ένα ερυθρόδερμο μπλόγκ σε μια καπιταλιστική άγρια δύση…

Αγάπη

Posted by a8lios στο Ιουλίου 15, 2008

Χτες είχε συναυλία στο Ηράκλειο, Σαββόπουλος & Θ. Παπακωνσταντίνου.

Εγώ πήγα με το χαμόγελο και τον Πανάγο. Βρήκαμε εκεί απέξω κι άλλους φυσικά. Κάποια στιγμή ο Θανάσης λέει σε όσους είναι στις εισόδους να τις ανοίξουνε για να μπούνε οι τζαμπατζήδες (εμείς).

Παίρνουμε τηλέφωνο και την Άντα (τέρμα το Διαμάντω, το είδε προψες και μου τις έβρεξε, σνιφ), αλλά βαριόταν, ήταν ψιλοψόφια.

Ε, κατά τις 00:30 την κάνω εγώ, να την προλάβω και ξύπνια, έστω μισοξύπνια.

Φτάνω σπίτι, πάνω που είχε ξαπλώσει για ύπνο η Άντα γιατί σηκώνεται και 6.30 για να πάει για δουλειά, με ρωτάει πώς ήτανε, της λέω το και το,

κλασσικά σε συναυλίες στο Ηράκλειο όσοι κάθονταν στις πρώτες θέσεις μας την έλεγαν γιατί δε βλέπανε (λες και είχαν πάει στην όπερα μη χέσω…).

Και της λέω, το θυμάσαι το τραγούδι του Θανάση που λέει:

«Όσες κι αν χτίζουν φυλακές
κι αν ο κλοιός στενεύει
ο νους μας είναι αληταριό
που όλο θα δραπετεύει»
???

Ε, άρχισαν μόλις τέλειωνε να φωνάζουν κάτι …παλικάρια μπροστά

«Το πάθος για τη λευτεριά

είναι δυνατότερο απ’ όλα τα κελιά!»

Και τί μου λέει, μισοκοιμισμένη η θεά Άντα?

«Καλά, ακόμα εδώ είναι AYTA, δεν έχουν πάει σε κανα alternative νησί για καλοκαίρι?»

😆 . 😆 . 😆 . 😆 . 😆

Κατόπιν αυτής της απάντησης μου πέρασε από το μυαλό επιτόπου να της ζητήσω να με παντρευτεί, αλλά μέχρι να το ζυγίσω στο μυαλό μου την είχε πάρει ήδη ο ύπνος… πάλι καλά, χεχε!

Υ.Γ. Περί alternative islands δείτε κι εδώ.

16 Σχόλια to “Αγάπη”

  1. Rocean said

    Κατόπιν αυτής της απάντησης μου πέρασε από το μυαλό επιτόπου να της ζητήσω να με παντρευτεί, αλλά μέχρι να το ζυγίσω στο μυαλό μου την είχε πάρει ήδη ο ύπνος… πάλι καλά, χεχε!

    Ναι… Αλλά πρόσεχε… Θα διαβάσει πάλι το blog σου και τότε δεν γλιτώνεις… 🙂

  2. mary said

    xaxaxaxaxaxa

  3. xamogelo said

    χαχαχαχα δεν μου το έλεγες ότι ήθελες να κάνεις πρόταση γάμου? θα σε κρατούσα στην συναυλία!!!! παρα τρίχα την γλίτωσες!!!!!!!
    υγ.Αν κρίνω και από προηγούμενο ποστ!!! σαν πολύ δεν το σκέφτεσαι? :-p

  4. faros said

    Άντε καλά στέφανα με την Άντα !!! 😆

  5. Rocean said

    Δεν την γλιτώνεις άθλιε… Αφου πήρες την ευχή των Red Bloggers δεν υπάρχει γυρισμός… 🙂

  6. Όπως σωστά τόνισε ο Rocean, όταν η Άντα ξαναδιαβάσει το μπλογκ και δει αυτή την ανάρτηση, δε σε σώζει τίποτα!!!!!!!!! :p

  7. moyratos said

    «Την χούφτωσες? Χούφτωστη … χούφτωστη …» αξέχαστη ατάκα το Διαμαντόπουλου η οποία και ταιριάζει στην περίσταση!!!!

    ;ΡΡΡΡΡ

    Αναμένουμε αντίποινα από Άντα (Άντα? όπως 30άντα ή 40άντα? χεχεχεχε) (παρεπιπτώντως Διαμάντω την λένε? Ντένια μήπως της αρέσει? Την αδερφή μου φωνάζουμε έτσι!!!!)

  8. compassocap said

    παρατήρηση για να λυθεί και μια παρεξήγηση. To σύνθημα «To πάθος για τη λευτεριά είναι δυνατότερο απ όλα τα κελιά» είναι δικό μας και συγκεκριμένα της ΕΔΑ.

  9. Μπράβο Αθλιε!Σωστά σκέφτεσαι!Την ευχή μου να χετε!Αντα πες ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ!!!!!!!!!

  10. a8lios said

    Αμάν ρε, φαγωθήκατε όλοι!
    Μια πλάκα έκαμα, ένα αστείο, ένα joke βρε αδερφέ…
    Απλά μου άρεσε η αντίδρασή της.

    @Compasso
    Να μην παρεξηγηθώ.
    Την ιστορία του συνθήματος δεν την ήξερα ομολογώ, και έχει σίγουρα το ενδιαφέρον της, ιδιαίτερα αν είναι αυτή που αναφέρεις.
    Τέλος πάντων, με αυτό το ποστ εγώ δεν ήθελα να εκφραστώ ειρωνικά ως προς το σύνθημα, όσο ως προς αυτούς (ή έστω τη μεγάλη πλειοψηφία αυτών) που σήμερα το φωνάζουν.

    Γκεγκε Χαμόγελε? 😆

    @Μουράτος
    Όχι, μικρότερη είναι η Κυρά από εμένα.
    Είπαμε, δεν είμαστε και …Πόντιοι. Ε Πάρτι 😀

  11. xamogelo said

    γμτ έχω γίνει προβλέψιμος :-s

  12. ε ναι, είναι λίγες αυτες που μπορουν να χτυπήσουν μικρότερα γκομενάκια…Πρέπει να το χεις!

  13. a8lios said

    Xaxaxaxa!

  14. manos said

    Να προσέχεις, άθλιε, εδώ μέσα γράφουμε πράματα που μας εκθέτουν ανεπανόρωθτα… 🙂 Πάντως η Αντα αντιδρά σωστά.

    Τι λένε τα καινούρια τραγούδια του Θανάση; Να το πάρω το cd;

  15. a8lios said

    @Μάνος
    Φυσικά και αντιδρά σωστά, αλλιώς δε θα άφηνα και τις συναυλίες στη μέση για να τρέξω να τη βρω, τί λέμε τώρα 😉

    Ε, ξες μωρέ, κλασσικός Θανάσης.
    Νταξ, εμένα πιο πολύ μου αρέσουν τα παλιά του, αλλά στο ίδιο στυλ είναι και τα καινούργια…

  16. Γιώργης Χολιαστός said

    (στην κυρία Ρωρερκάρ)

    Να ο άνεμος-ένα μικρό αγόρι
    που προχωρεί συνέχεια
    και ψάχνει, ψηλαφάει και ταλαντεύεται.
    Θα σας εβρεί; Και πού; Δεν ξέρει.

    Τις ώρες τις ζεστές του απογέματος
    νεύματα οι ανταύγειες ανταλλάζουν
    ανάμεσα απ’ τα τζάμια των παραθυριών
    μη σας αντάμωσε κάπου καμία,

    Στους κήπους τ’ άνθη δε χορεύουν-
    δεν τραγουδούν μεθυστικούς σκοπούς’
    όλη των την ενάργεια σπαταλεύουν
    πώς θά μπορέσουν πάλι να σάς δουν.

    Στη λίμνη μόνο οι κύκνοι ήρεμοι πλέουν
    κι ευτυχισμένοι, γιατί ξέρουν:
    στο πτέρωμά των μέσα
    έχετε όλη απαστράπτουσα δοθεί.

    Γιώργης Χολιαστός

Σχολιάστε

 
