A8lios Weblog

Ένα ερυθρόδερμο μπλόγκ σε μια καπιταλιστική άγρια δύση…

Red Bloggers meeting

Posted by a8lios στο Ιουλίου 1, 2008

Ομολογώ ότι είναι μια μαλακία και μισή, αλλά τί να κάνουμε… Άλλα κανονίζαμε Πάρτι, αλλιώς μας ήρθαν.

Η ουσία είναι πως θα βρεθούμε το Σάββατο στις 19:00. Οπότε βάλτε και σεις κανένα αυτοδημιούργητο μπαννεράκι, καλέστε όσους θέτε, κανονίστε ό,τι είναι να κανονίσετε και τα λέμε εκεί.

Auf Wiedersehen…

Σκεφτόμασταν με τη Παρτιζάνα πώς θα μπορούσαμε να «αναγνωριστούμε». Είχα την ΤΡΟΜΕΡΗ ιδέα να κρατάμε τους ισολογισμούς που δημοσιεύονται στο Ριζοσπάστη. Μόνο που πλέον πέρασε η «εποχή τους». Οπότε πέστε καμιά άλλη …τρομερή ιδέα… 😀

29 Σχόλια to “Red Bloggers meeting”

  1. Μπορούμε να κρατάμε το Ριζοσπάστη επιδεικνύοντας (ως πρώτη) την τελευταία σελίδα του, τον τιμημένο Τηλέπαθο!

  2. faros said

    Καλή συνάντηση, να δημοσιεύσετε ρεπορτάζ !
    Πρόταση: Να φοράτε (πάνω) κάτι άσπρο – πουκάμισο, μπλουζάκι, φανελλάκι κλπ – με ένα κόκκινο τριαντάφυλλο καρφιτσωμένο στο μέρος της καρδιάς!

  3. jmaay said

    Distixos den tha eimaste oloi ekei!!!!!
    kali sinadisi Sidrofoi……………………….
    kai na anakoinosete ta apotelesmata tis sinadisis!!!!!

  4. rocean said

    Ταβέρνες-μπαρ κλπ μπορεί να έχει πολλά. Να πούμε καλύτερα στην κεντρική σκηνή… Τώρα πως θα γνωριστούμε? Να κουβαλάμε μαζί μας ένα pc… 🙂

  5. partizana said

    Εγώ λέω να φοράμε καπέλα μέσα στη νύχτα!Ε?!!!Αθλιε δεν πειράζει με το μπανεράκι, αρκεί που εχουμε πορωθεί με τη φάση!

  6. beth said

    «Να κουβαλάμε μαζί μας ένα pc… » kala Rocean αν το δω και αυτό στο 2ημερο θα τα έχω δει όλα..
    προτείνω απλά να φορέσουμε κάτι διακριτό όπως μπλούζα κόκκινη, να έχουμε ένα γαρίφαλο.. κλπ και οι υπόλοιποι σύντροφοι θα μας περάσουν για πολύ έτοιμους για αγώνα και φορτσάτους.

  7. Βάλ’τε για συνθηματικό το όνομα Λάμπρος
    ουγκ

  8. Εγώ δε θα ‘μαι πέρα, αλλά θα στείλω απολογητικό υπόμνημα (μάλλον με την Π.Ε. της Ε.Λ.Δ.)

    Καλά να περάσετε, με χαλάει πολύ που δε θα βρίσκομαι ανάμεσά σας αλλά θα έχουμε, ελπίζω, ευκαιρίες και για νέες συναντήσεις-πρωτοβουλίες.
    Όπως και να ‘χει, φροντίστε να διοργανώσετε κανένα bloggινο event, εντός και εκτός διημέρου.
    Να ‘στε καλά σύντροφοι.

  9. Rocean said

    Τελικά ποιοι θα έρθουν? Μην είμαστε 3 κι ο κούκος… 🙂

    Ας αναλάβει κάποιος να κάνει έστω ένα χαρτόνι που να γράφει «εδώ το κίνημα των bloggers» με φωτο του Τσίπρα κι έτσι θα μαζευτούμε όλοι γύρω του. 🙂 Εκτός κι αν μαζευτεί στο τέλος όλη η κατασκήνωση και τον αρχίσει στις σφαλιάρες… 🙂

  10. KKE Skandinavien said

    Να περάσετε καλά σύντροφοι! Είμαι Αθήνα αλλά δεν θα μπορέσω να είμαι στο διήμεροα, δυστυχώς! Θα τα πούμε μια άλλη φορά.

  11. a8lios said

    Από τα μέχρι τώρα καλύτερο μου φαίνεται του R5.
    «Λάμπρος».

    Θέλετε στη κεντρική σκηνή, στη κεντρική σκηνή. Αλλά να καταλήξουμε κάπου…

  12. espοir said

    Να φοράτε «name tag» (καρτελάκι ονόματος) που να γράφει πάνω «SIEMENS».

    Όταν σας ρωτάνε οι άσχετοι, θα λέτε ότι είστε χορηγοί της εκδήλωσης. Το πολύ πολύ να φάτε κανένα βρωμόξυλο από κάποιον χωρίς χιούμορ. 🙂

  13. partizana said

    Τελικά ο καθένας ας φοράει ό,τι θέλει..Μάλλον για καρναβάλια μας βλέπω…Εγώ λέω ταβέρνα κεντρική, να βρούμε να κάτσουμε κιολας γιατί εγώ εχω και τα αρθριτικά μου!Το πολύ πολύ βγάζουμε και μια ανακοίνωση στα μεγάφωνα και γινόμαστε εντελώς ρεζίλι!

  14. Dod said

    το Gremlin θα ειναι εκει… γυρω!

  15. a8lios said

    Λοιπόν, επειδή περνάνε και οι μέρες και τη βλέπω την πατάτα να έρχεται,
    θα βρεθούμε στη ταβέρνα που έγραφα και αρχικά. Αυτά.

  16. a8lios said

    @Espoir
    Η ιδέα για μπλούζα με Siemens δεν είναι κακή.
    Για το διήμερο βέβαια δε προλαβαίνω, αλλά γενικότερα με άρεσε…

  17. Rocean said

    Καλά, την βλέπω την φάση… Να κυκλοφορούν σύντροφοι στην ταβέρνα και να φωνάζουν «Ρε Αθλιεεεεεεεεεεεε»!!!! 🙂 Κάποιος να κρατάει τουλάχιστον ένα χαρτόνι…

  18. partizana said

    αλά, θα κρατάει ο Αθλιος ένα χαρτόνι που είναι και ψηλός για να φαίνεται…Εγώ θα φοράω ένα καπέλο. Ραντεβού στην ταβέρνα!

  19. a8lios said

    Ρε μη φοβάστε ρε, θα βρεθούμε!
    Simpsons, The Simpsons, αυτό σας λέω μόνο… 😉

  20. Rocean said

    @Partizana: Καλά, έτσι κι αλλιώς εσένα σε ξέρω και τον Άθλιο τον είδα σε κάτι φωτος του Καρπίδη… 🙂

    Μόνο που τώρα βρίσκομαι σε δίλλημα για το αν θα έρθω Πρέσπες. Αύριο θα έρθει μάλλον το iMac το οποίο περιμένω εδώ και 2+ βδομάδες. Οπότε τι να επιλέξω? Να κάτσω σπίτι να καώ με το iMac ή να έρθω Πρέσπες? 🙂

  21. Καλή επιτυχία! Σ.χ. εκ Παρισίων 🙂

  22. Καλά ρε Ρόσεαν με δουλεύεις?!Θα αφήσεις το γάμο για τα πουρνάρια?!Μην ακούω χαζά!Εννοείται οτι θα ερθεις Πρεσπες!Αντε!Μη και δε σε δω!

  23. Rocean said

    Δεν ξέρω… Ίσως το πάρω μαζί μου. Έτσι κι αλλιώς στο διήμερο θα έρθω μόνο αύριο απόγευμα και μετά θα ξαναγυρίσω Πτολεμαϊδα. Αλλά πιο πολύ θέλω να κάτσω να καω το ΣΚ που θα έχω και χρόνο, γιατί την υπόλοιπη βδομάδα δουλεύω και δεν θα έχω χρόνο να ασχοληθώ όσο θέλω.

    Κολλήματα είναι αυτά… Άλλοι παίρνουν κόκα, εγώ παίρνω Αpple… 🙂

  24. καλα, εγω θα το πω οτι δεν ηρθες για να παιξεις με το παιχνιδι σου στα παιδια!

  25. elf said

    Εγώ δεν είμαι επισήμως red blog (δεν μπορώ να του κάνω και όοολα τα χατίρια), αλλά θα τον στείλω αντιπρόσωπο να σας γνωρίσει. Τον άντρα μου εννοώ, που είναι red και για τους δυο μας. Πολύ ζηλεύω που θα βρεθείτε! Την άλλη φορά να το κανονίσετε πιο κοντά στο σπίτι μου, έχει μια πολύ ωραία καφετέρια στη γωνία. Καλά να περάσετε!!!!

  26. Μάκης said

    Αχ και να ήμουν 15 χρόνια νεώτερος. Να μην είχα τον Θανασάκη να θέλει βόλτα στη πλατεία του Θησείου. Να μην είχα βάρδια στη δουλειά το σαββατοκύριακο. Αλλά βλέπεις και τα χρόνια περνάνε και ο Θανασάκης «φωνάζει» και στη δουλειά δεν «χαρίζονται». Να περάσετε καλά συντρόφια. Από το «καμίνι» που λέγεται Αθήνα θα ταξιδέψει ο νους στις Πρέσπες. Για μας απομένει μόνο το φεστιβάλ το σεπτέμβριο (και όσες προφεστιβαλικές προλάβουμε…).

    Υ.Γ. Του χρόνου θα είναι η κόρη μου παρούσα στο 18ο Ανιιμπεριαλιστικό διήμερο. Γιατί το παιδί (τουλάχιστον…) έχει πάρει τον σωστό δρόμο!!!

  27. a8lios said

    @Μακης
    Πάντως από το Ηράκλειο ξεκίνησε και μια 40άρα συντρόφισσα με την 5χρονη κόρη της. Από το Ηράκλειο ξαναλέω. Τίποτα δεν είναι απαγορευτικό, όλα στο μυαλό μας είναι. Να το πάρεις απόφαση θέλει μόνο…
    Ε, του χρόνου με τη κόρη σου με το καλό να σ’ έχουμε κι εσένα!

    @Elf
    Δεν ήρθε ο άτιμος!
    Πάντως είχαμε πει και σε προηγούμενο ποστ πως δεν ήταν μόνο για «red blogs» η όλη φάση.
    Ε, κάποια στιγμή θα σε πετύχουμε γεωγραφικά, πού θα πάει…

  28. Lampros said

    sydrofe pos mporo na mpo stin koinotita red blogers gia antalagi sxolion klp me ta blog????

  29. a8lios said

    @Λαμπρος

    Πηγαινε στο http://www.error.gr και μίλα με τον Rocean.
    Αυτός ξέρει…

Σχολιάστε

 
