A8lios Weblog

Ένα ερυθρόδερμο μπλόγκ σε μια καπιταλιστική άγρια δύση…

To wordpress.com τον πίνει?

Posted by a8lios στο Μαΐου 22, 2008

…ή είναι ιδέα μου?

25 Σχόλια to “To wordpress.com τον πίνει?”

  1. dr.Seeng said

    Έχετε προβλήματα με το wordpress? Μια γνωστή μου, τη διέγραψαν χωρίς κανένα λόγο. Και ο blogger έχει κάτι κουσούρια, σκεφτόμουν να αλλάξω, αλλά βλέπω κι εδώ… προβληματάκια

  2. Δε γνωρίζω εάν τον πίνει, αλλά σίγουρα «το μελώνει το ριζόγαλο».

  3. saimag said

    Από το blooger της google που χαφιεδίζει τις ip στους μπάτσους πάντως καλυτερο είναι! Αν δεν κάνω λάθος, το wordpress δεν είναι open sourse?

  4. Εννοείς το πρόσφατο πρόβλημα με τα σχόλια, παναθλιότατε; Τον πίνει όντως!

  5. elf said

    Δεν ξέρω τι λέτε. Τι άλλα νέα;

  6. a8lios said

    Νομίζω ο κ. Λεβάντης το έπιασε. Νταξ, όσοι χρησιμοποιούν άλλη εταιρεία είναι λογικό κιόλας να μην καταλάβαιναν τί ήθελα να πώ.

    Από τότε που πήγανε και αλλάξανε το template έχει γαμηθεί ο Δίας, σε μένα τουλάχιστον. Στα widgets, στο τί σου δείχνει στα στατιστικά, στα λινκς που βγάζει λάθος, στα σχόλια…

    Άιντε να δούμε…

  7. … με μια γουλιά! 👿

  8. Δεν είμαι «κ.», Παναθλιότατε. Και είμαι Λεβαντής. 😉

  9. Ο ιστολογικός γιατρός σας κάνει και επισκέψεις κατ’ οίκον, αλλά δέχεται και στο ιστολογιατρείο του, όλο το 24ωρο. Αν περάσετε και εκθέσετε τα συμπτώματα, όλο και κάποια λύση μπορεί να βρεθεί… 🙂

  10. Ξέρεις τι΄ναι να΄χεις δώσει όλη σου την έμπνευση για ένα υπέροχο σχόλιο στο blogger και οταν πας να το στείλεις να σου βγάζει δεν είναι δυνατή η εύρεση του διακομιστή και…παει το σχόλιο.
    Εχτές εγώ δεν μπορούσα να βάλω εικόνα στην ανάρτησή μου.
    Σε άλλο μπλογκ – wordpress – δεν μπορώ να μπω στα σχόλια.
    Μπάχαλο.
    Σε τι Ίντερνετ θα φέρουμε τα παιδιά μας!

  11. erythros said

    Του έχει φύγει ο πάτος. Έκανα και ερώτηση στα forums, αλλά άκρη δεν βγήκε.Εμένα προς του παρόν μου βγάζει διαρκώς error 404 όταν πατάς την κεφαλίδα για να διαβάσεις άρθρο ή συχνά και όταν πας να σχολιάσεις.

  12. saimag said

    Erythros μια από τα ίδια… Τελικά όντως τον πίνει!

  13. tsopanis said

    Ότι τον πίνει, τον πίνει… το σωστό να λέγεται…
    Lykos… ο εκνευρισμένος…

  14. coachp said

    Και εμένα ερορ 404 μου βγάζει… Ολ δε τάιμ!
    Και σίγουρα τον πίνει γιατί σου έγραψα και το πρωί και δεν είδα το σχόλιο μου..!

  15. fvasileiou said

    Ανδρουλάκη, έγραψες με το «σε τι ίντερνετ» 😀

    Κατά τ’ άλλα, ΝΑΙ, η wordpress τον πίνει, και τον παίρνει, και τον ρουφάει και…

  16. silia said

    Μήπως προσπαθούν εμμέσως πλην σαφως , να μας πουν κάτι ; Παραδείγματος χαριν , όταν οι φαρμακευτικές Εταιρίες θέλουν να αυξήσουν την τιμή ενός φαρμακου ή ενός είδους ιατρικού , προκαλούν τεχνητή έλλειψη , μέχρι να αγανακτήσουν οι αιτούντες και να το … πληρώσουν όσο – όσο .
    Επίσης , μήπως ανακατεύονται κάποιοι στις Δ/νσεις λόγω αυτής της ιστορίας με την εξάρθρωση της παιδικής πορνογραφίας ; … Υπάρχει δηλαδή αναστάτωση , επειδή κάποιοι (πχ Interpol) , ψάχνουν στο Διαδίκτυο .
    Λέω εγώ τώρα … γιατί είμαι και αρκετά άσχετη με τα ηλεκτρονικά .
    Θαρρώ , πως δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε άλλο , από υπομονή .
    Τί άλλο ;….

  17. harisheiz said

    Όλα θα φτιάξουν, τους τηλεφώνησα και έκανα παράπονα σε έντονο ύφος… Στην αρχή μου το έπαιζαν και καλά δύσκολοι, ότι δεν καταλαβαίνουν τι πρόβλημα έχω και τέτοια αλλά μόλις τους είπα την IP μου και κατάλαβαν με ποιον είχαν να κάνουν με συνέδεσαν με τον προϊστάμενο ο οποίος με διαβεβαίωσε ότι θα διορθώσουν τα προβλήματα όσο πιο σύντομα γίνεται και θα επιστρέψουν σε όλους τα χαμένα σχόλια δίνοντας και 69 hits δώρο για κάθε σχόλιο που χάθηκε… Εγώ του ζήτησα να ανταλλάξω τα 69 hits και αν μπορούν απλά να ανοίξουν αυτόματα τα comments στο blog της χρυσής αυγής. Μου είπαν ότι δεν γίνεται και ότι σκέφτονται να κλείσουν εντελώς τα σχόλια σε όλα τα blogs και ίσως να μας απαγορεύσουν να ανεβάζουμε και post, όποιος παρανομεί θα του καταθέτουν από κοινού αγωγή ο Κόκκαλης και ο Βγενόπουλος, μόνο banners θα μπορούμε να αλλάζουμε και να ανεβάζουμε links στο Blogroll… Είναι οι ίδιοι που απέλυσαν τον Κούλογλου… Σαμποτάζ σας λέω!!!!

  18. «erythros Είπε:
    Μάιος 23, 2008 στο 3:11 μ.μ

    Του έχει φύγει ο πάτος. Έκανα και ερώτηση στα forums, αλλά άκρη δεν βγήκε.Εμένα προς του παρόν μου βγάζει διαρκώς error 404 όταν πατάς την κεφαλίδα για να διαβάσεις άρθρο ή συχνά και όταν πας να σχολιάσεις.»

    Το πρόβλημα είναι με το permalink [το παλιό post slug]. Κάτι ανακάτεψαν εσχάτως και πάμπολλοι έχουν προβλήματα. Απευθυνθείτε στο support [dashboard πάνω δεξιά].

    Τα έλεγα αλλά…

    http://lexitypos.wordpress.com/start/ [για το post slug]
    http://lexitypos.wordpress.com/2008/04/05/05040/ [για το permalink]

  19. JChrist said

    Βασικά, απ’ ότι έχω καταλάβει, το WordPress δεν τον πίνει.
    ΓΑΜΙΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΑΡΚΑ ΜΕ ΣΚΥΛΟΥΣ.
    Δεν υπάρχει περίπτωση να μην κολλήσει εκεί που δεν το περιμένεις.
    Δεν υπάρχει περίπτωση να μπορέσει να λειτουργήσει το ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ απλό λινκ, να πας να δεις τα σχόλια ενός ποστ.
    Και πάνω από όλα: δεν υπάρχει περίπτωση να λειτουργήσει σωστά ούτε το widget κειμένου.

    Κατά τα άλλα λειτουργεί άψογα.

  20. Πες μας τι πίνει και εμάς δεν μας το δίνει;

    Καλημέρα αγαπητέ…

  21. psychia said

    Ως Άθλιος μια χαρά την έχεις βρει στο Αθλιο wordpress.

    Πάντως απ’ότι βλέπω στο δικό σου μπλογκ μια χαρά τα δείχνει τα σχόλια! Στο δικό μου πρέπει να κάνεις δέηση και κόντρα δέηση, και πάλι κανείς δεν σου εγγυάται τίποτα!

    Ρε μπας και είσαι βαλτός;

  22. ότι έγινε το όλο σύστημα άθλιο με το νέο template είναι βέβαιο. Αλλά εγώ έχω κρατήσει καβάντζα και το blogpost mou για καλό και για κακό. Γιατί εκεί θα μας ξαναγυρίσουν; άθλιε λες να πα΄νε να το πουλήσουν στην google???

  23. κι όχι τίποτε άλλο αλλά δεν θα έχουμε να παίζουμε και μεταξύ μας στο top posts!!!!

  24. erythros said

    Λοιπόν, δοκίμασα κάτι και φαίνεται να έπιασε.
    Στα post που παρουσιάζουν πρόβλημα, πηγαίνεται και τα επεξεργάζεστε. Πώς όμως;
    Δεν επεξεργάζεστε το άρθρο σας, αλλά το URL του άρθρου, εκεί που λέει permalink κάτω από τον τίτλο. Επιλέγετε «επεξεργασία» του permalink, δίνετε πχ τον τίτλο του άρθρου και σώζετε. Το δοκίμασα στο προηγούμενό μου post για την κινητοποίηση των ΑμΕΑ, όπου πλέον το url είναι http://erythros.wordpress.com/2008/05/23/kinhtopoihshamea/ και αυτό το kinhtopoihshamea έκανε τη διαφορά. Δουλεύει μέχρι τώρα, αλλά έτσι κι αλλιώς είναι ημίμετρο.

  25. silia said

    Λοιπόν , ο φίλος Εrythros , έχει δίκιο … Η λύση είναι να σταματήσει όλο εκείνο το … κινέζικο URL , και να μπεί ο τίτλος του ποστ στα Αγγλικά και χωρίς διαστήματα …. Με άλλα λόγια θαρρώ πως το πρόβλημα είναι η …Ελληνική γλώσσα …
    Είχε προσπαθήσει να μας το εξηγήσει και ο «μπλογκογιατρός» Lexitypos (Χρήστος Μόρφος) , αλλά δεν το είχα καταλάβει σε πρακτική βάση τί έπρεπε να κάνω .
    Ελπίζω να είναι μόνιμη λύση .
    Ευχαριστώ τους φίλους Εrythros και Lexitypos (Χρήστος Μόρφος).

Σχολιάστε

 
