A8lios Weblog

Ένα ερυθρόδερμο μπλόγκ σε μια καπιταλιστική άγρια δύση…

«Ηρακλειώτικα» RSS

Posted by a8lios στο Μαΐου 16, 2008

Όπως ίσως να είδατε, είπα να αρχίσω να χρησιμοποιώ το ημερολόγιο του google. Έχω βάλει το feed στα δεξά, πάνω από τα «πρόσφατα σχόλια», και το έχω ονομάσει «Ηρακλειώτικα».

Σκέφτομαι να βάζω κυρίως εκδηλώσεις, κινητοποιήσεις, φεστιβάλ και άλλα τέτοια που κάνει το ΚΚΕ, η ΚΝΕ και οι «παραφιάδες» τους στο Ηράκλειο. Αλλά και ό,τι άλλο αξιόλογο πετυχαίνω να κινείται σ’ αυτή την πόλη.

Αν θέλετε, οι Ηρακλειώτες, να μου επισημάνετε κανένα γεγονός τέτοιο, στείλτε μου μέιλ, αφήστε κανένα σχόλιο (π.χ. στο about), κάντε μου σήματα καπνού, ξέρετε τώρα… Πάντως μη παρεξηγηθείτε άμα δε το βάλω. Mπορεί απλά να μην έχω προλάβει να το δώ μέχρι να συμβεί, μπορεί και να μη γουστάρω να το βάλω 😀

Rocean, τα «red events» τα δικά σου τα ‘χεις παρατήσει? Δε κατάλαβα πώς μπορώ να προσθέσω από το δικό μου λογαριασμό στα δικά σου…

Α, όπως φάνηκε από κάποια σχόλια έχετε δει μερικοί και τέρμα δεξά κάτω, που εμφανίζει ένα feed «Συμβαίνουν στο Ηράκλειο». Το ίδιο feed με το «Ηρακλειώτικα» είναι. Όταν πήγα να το πρωτοβάλω, πειραματιζόμουνα, και πατώντας να βγάζει και τις ημερομηνίες, άρχισε να εμφανίζει το 1969. Δεν έχω βρει γιατί.

Το χειρότερο όμως ήταν ότι «κόλλησε» το widget, δε μου βγάζει το κουμπί για την επεξεργασία του (επομένως και για την κατάργησή του),

και από τη στιγμή που έχει αλλάξει το wordpress και δε δουλεύει πλέον το drag&drop, δε μπορώ να το βγάλω καν!

Οπότε αγνοήστε το, μέχρι να βρω τί σκατά θα κάνω για να το βγάλω.

Αυτά τα ωραία.

Υ.Γ. To ξέρατε ότι άμα θέλετε το googleCalender σας στέλνει και ειδοποίηση στο κινητό, όση ώρα πριν τα «ραντεβού» σας το ρυθμίσετε? Όταν αρχίσει να ψήνει και καφέ σε προγραμματισμένη ώρα πριν φτάσεις σπίτι, θα αρχίσω να ανησυχώ…

6 Σχόλια to “«Ηρακλειώτικα» RSS”

  1. rocean said

    Τα Red Events ισχυουν πάντα… απλά εγώ δεν εχω χρόνο τελευταία να προσθέτω διάφορα… Γι’ αυτό και τα έκανα shared σε πολλά άτομα, αλλά όπως φαίνεται δεν είχε επιτυχία. Εσύ είσαι στα άτομα που μπορούν να προσθέσουν. Αυτό σημαίνει ότι βλέπεις το red events calendar όταν μπαίνεις στο google calendar, στα my calendars ή στο other calendars Λογικά, όταν θα πηγαίνεις να καταχωρήσεις ένα event θα σε ρωτάει σε πιο calendar να το προσθέσει. Εκεί διαλέγεις Red Events.

  2. a8lios said

    Ναι, όντως…
    Απλά μήπως γίνονταν να μπαίνει κάπως και στα 2, γιατί θέλω να βάλω να φαίνονται (και) μόνα τους αυτά του Ηρακλείου.

  3. rocean said

    Γίνεται να αντιγράψεις event από calendar σε calendar. Κάνεις click στο event και πατάς copy to my calendar. Σε βγάζει στην οθόνη editing όπου επιλέγεις σε πιο calendar να μπει.

  4. CRiSss said

    Μου ειπαν οτι το πιο ωραιο μερος στο Ηρακλειο ειναι η Χανιοπορτα. Ισχυει ;;;

  5. Red Ghost said

    @A8lios
    19 Μάη, Πολύκεντρο, 8μμ. Εκδήλωση ΚΚΕ για Σουκατζίδη, συντονιστής Σ. Βασιλειάδης. (βλέπε και τη σχετική πρόσκληση, από τις πιο καλαίσθητες που έχω δει.)

    @CRiSss
    Μου ειπαν οτι το πιο ωραιο μερος στη Λειβαδειά ειναι η ταμπέλα που γράφει «Προς Θήβα». Ισχύει ;;;

  6. a8lios said

    @Red Ghost
    Ίσως το καλύτερο είναι, αν δε θες να μου τα γράφεις σε μέιλ, να τα γράφεις στο meebo, σ’αυτό πάνω από τα βιντεάκια.

Σχολιάστε

 
