A8lios Weblog

Ένα ερυθρόδερμο μπλόγκ σε μια καπιταλιστική άγρια δύση…

Τσίπρας στη Θεματική Βραδιά

Posted by a8lios στο Μαΐου 9, 2008

Ήμουνα χτες το βράδι πάλι στο κιτρινόμαυρο κομμούνι. Καθώς περιμέναμε να πάει 12 παρά και να πάει ο κύριος σε ένα rockόμπαρο, μιας και είχε βραδιά ACDC, βλέπαμε και ένα DVD με συναυλία των ACDC. Και κάναμε και ζάπινγκ με κλειστή τη φωνή στη TV.

Κάποια στιγμή που βάζω ΕΤ1, βλέπω «Θεματική Βραδιά: Μάης ’68», αλλά είχε το ντοκιμαντέρ που είχα δει πριν μερικές μέρες, οπότε συνεχίζει το ζάπινγκ.

Σαν ξαναπέφτουμε στην ΕΤ1, βλέπω τον Κούλογλου να κάθεται με τον Αλέξη (όχι τον Κούγια).

Μα διάολε λέω, αν μία φορά δε θα περίμενα να καλέσει κάποια εκπομπή σε αφιέρωμα για τον Μάη του ’68 εκπρόσωπο του ΚΚΕ, χίλιες φορές δε θα περίμενα να καλέσει κάποιον του ΣΥΝ.

Δε βαριέσαι. Είχαμε δει και κάμποσο απ’ το DVD, ε, λέμε, ας απολαύσουμε λίγο τη σύγχρονη Αριστερά.

Αλλά ο καριόλης ο Αλέξης, κατάφερε να με εκνευρίσει. Δεν είναι αυτό που λέει ο ποιητής στη σκάλα το πρόβλημα για μένα, η φτωχή θεωρητική σκέψη του Αλέξη, ή ότι «απαξίωσε τον Μάρξ».

Χέστηκα, ας τον απαξιώσει, γιατί είχε κανένας την εντύπωση ότι μέχρι τώρα τον είχε λάβαρο ας πούμε?

Άλλο μου ‘σπασε τ’ αρχίδια εμένα:

Ο τύπος το μόνο που έκανε ήταν να περιγράφει πιο αναλυτικά ό,τι έδειχναν πιο πριν τα βίντεο και ότι έλεγε ο Κούλογλου πριν τον ρωτήσει.

Κάποια στιγμή γύρισα στους άλλους 2 και τους λέω «δε καταλαβαίνεις ποιος κάνει την εκπομπή και ποιος είναι ο καλεσμένος». Και όντως έτσι ήταν.

Κι όχι τπτ άλλο, ρώταγε συνέχεια ο Κούλογλου: «ΕΣΕΙΣ ΣΑΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ, ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ???».

Ξανά ο Αλέξης: Η διατροφική κρίση (…), η παγκόσμια κρίση  (…), η περιβαλλοντική κρίση (…), ό,τι έσπειραν οι ΗΠΑ τώρα το θερίζουν (…), η γενιά των 700 Ευρώ (…), δε τα βγάζουμε πέρα (…), στη Λατινική Αμερική υπάρχει ένα κύμα αμφισβήτησης του νεοφιλελευθερισμού (…), η Βενεζουέλα (…), η Βολιβία (…),

…και για την ερώτηση ΤΙΠΟΤΑ.

Λες και ήταν εκφωνητής δελτίου ειδήσεων.

Ξανά, την ίδια ερώτηση ο Κούλογλου στο τέλος των όσων λέει, ξανά τα ίδια ο Αλέξης.

Ε ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΩΡΕ ΜΑΛΑΚΑ!

ΜΗ ΣΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΤΕ!

Γρόθε!

Ε γρόθε!

Ε, στο καπάκι μας έκοψαν και το ρεύμα στη Φορτέτσα και ησυχάσαμε μια και καλή, ανάψαμε τα κεριά μας, ήπιαμε τις μπύρες μας, έκλασε η νύφη, σχόλασε ο γάμος…

38 Σχόλια to “Τσίπρας στη Θεματική Βραδιά”

  1. anonymos said

    Ρε φίλε, αν ο Τσίπρας γίνονταν κατανοητός απο τον κάθε χεβυμεταλά, τότε θα είχε κλάσει προ πολλού η νύφη.

  2. rocean said

    Α, καλά… Κούλογλου και Τσίπρας παρέα… Ε τα θέλει και σένα ο…. 🙂

  3. Κοίταξε, κάτι μου φαίνεται τσαμπουνούσε για εργάτες, για γάτες, για Λιβανάτες, θα σε γελάσω…

  4. JohnyQ said

    χα χα χα καλό…
    και μένα τον πήρε το μάτι μου στην ΕΤ1 αλλά δεν πήρε πάνω από » να αλλάξω κανάλι…
    Βασικά κάποια στιγμή(ποιο νωρίς στο αφιέρωμα στο ’68) είδα την φωτογραφία του Πλουμπίδη και κάθισα να ακούσα…τσάμπα κόπος..

  5. dr.Seeng said

    Αν και είμαι ιδεολογικά αντίθετος με τον Άλεξ, τον συμπαθούσα. Νεαρός, άφθαρτος πολιτικός. Αλλά αρχίζει και με απογοητεύει με την ξύλινη γλώσσα του. Σαν τα μούτρα τους τον κάνουν οι… «παλιοί». Κι αυτή η υπερέκθεση στην τηλεόραση ρε παιδάκι μου… τον καίει…

  6. Σωστός ο ανώνυμος στην αρχή.
    Οι χεβιμεταλλάδες είναι γνωστοί υπάνθρωποι που δομικά αδυνατούν να κατανοήσουν τον πολυδαίδαλο και βαθύ πολιτικό λόγο του Τσίπρα.Επίσης οι πανκς, οι νιουγειβάδες, όσοι ακούν electro, ο Ομιλος φίλων του Καζαντζίδη, τα σκυλιά και οι οπαδοί του σύγχρονου φλαμέγκο.
    Αλλά ρε Άθλιε, εσύ φταις να πούμε. Κλείνεις τους AC/DC για τον Αλέξη;

  7. γιάννης μ said

    πάντως αν συνεχίσει έτσι το θείο βρέθος (δλδ μία συνέντευξη τηλεοπτικη κάθε βδομάδα) σε λίγο θα πάει στράφι όλη η προσπάθεια των μμε και των δημοσκοπήσεων για τον συριζα…….

  8. γιάννης μ said

    άσχετο…διαβάστε την σημερινή πανδώρα και δείτε τα ποτελέσματα του πολύ οξυζυνέ στο κεφάλι
    http://www.tovimadaily.gr/Article.aspx?d=20080510&nid=8453716
    sorry άθλιε αλλά δεν αντεξα να μην το βάλω

  9. σύντροφε, στον ποιητή στην σκάλα έκανα ένα σχόλιο. Δια να μην επαναλαμβανόμεθα συμφωνώ με σένα, αλλά…η απάντηση είναι στο ποιητή. να του πάω και λίγο traffic αφού σε πρόλαβε στον σχολιασμό…

  10. gogos said

    Το σωστο ειναι μια συνεντευξη καθε τριτη μερα Γιαννη μ’ 🙂

    Τον ειδα προχτες στο Αλτερ, μια απο τα ιδια. Ειχε και τρεις δημοσιογραφους απεναντι να του δινουν ερωτησεις-βουτυρο στο ψωμι, τιποτα αυτος.
    Οταν εδειξε ερωτησεις απο στεκια που του εκαναν ενωχλητικες ερωτησεις καποιοι νεοι, η απαντηση του ηταν «που βρηκατε ολους τους κνιτες;».
    Δε πιστευω να νομιζετε οτι απαντησε κιολας, γαργαρα την εκανε τη δουλια…
    Το χτεσινο το προσπερασα στο ζαπινγκ, εξ αλλου ο γιατρος μου ειπε να αποφευγω τις καταχρησεις.
    Αξια παντως η προσπαθεια του Κουλογλου να τον συνδεσει με αγωνες, πες πες κατι μενει. Στους πολλους εστω.

  11. J.McManus said

    Άθλιε, αν στα 1978 (όχι το 1968) άκουγες AC/DC και το μάθαινε η ΚΟΒα της γειτονιάς σου, θα ζητούσες πολιτικό άσυλο στις Νήσους Του Πάσχα, διά να εξαφανιστείς από προσώπου γης!
    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  12. gogos said

    Manus, το εζησες αυτο ή το εχεις»ακουστα»;
    Εγω παρ οτι πιτσιρικας ακομη τοτε, θυμαμαι τους κνιτες στην ερωτηση «τι μουσικη ακους» να απαντανε «η μουσικη ειναι μια»…
    Ο Φαρακος μπορει πριν «ανανεωθει» να ειχε αλλες αποψεις για το θεμα, αλλα αυτο δε σημαινει οτι αυτες οι μπουρδες ηταν κομματικη αποψη. Απο το φεστιβαλ αλλωστε περασαν αρκετα ροκ συγκροτηματα της εποχης.
    Με το σκυλαδικο, και την υποκουλτουρα γενικως, υπηρχε το ανοιχτο μετωπο.

    Δε ξερω αν ηθελες μονο να κανεις πλακα, αλλα ηθελα να απαντησω γιατι ακουγονται αυτα κατα καιρους και μαλιστα στα σοβαρα.

  13. Red Ghost said

    Αφού βλέπετε τον Αλέξη καλά να πάθετε!
    Και τώρα θα δώσω και εγώ μια συνέντευξη σε στυλ Αλέξη:

    Είμαι ο Red Ghost. Είμαι 31 ετών. Ζω στο Ηράκλειο Κρήτης. Είμαι μαθηματικός. Παλιότερα είχα ποδήλατο, αλλά μου το έκλεψαν δύο φορές και αποφάσισα να μην ξαναπάρω. Χρησιμοποιώ λεωφορεία και μου αρέσει να περπατάω. Μένω με ενοίκιο στον πιο πάνω όροφο παλιού κτιρίου του 70 σε στυλ «Authereto Τoukolou». Από εκεί μπορώ να βλέπω το μπλε της θάλασσας και το γαλάζιο του ουρανού. Έχω αρραβωνιαστικιά. Είμαστε έξι χρόνια μαζί. Όλοι μου λένε να την παντρευτώ. Όταν ήμουν μαθητής είχαμε κάνει κατάληψη στο σχολείο μου. Στο στρατό υπηρέτησα στα σύνορα και όχι στο ναυτικό ή την αεροπορία. Μου αρέσει το κινέζικο. Μου αρέσει η ορειβασία. Δεν πάω πια γυμναστήριο, γιατί έχω αυξημένες υποχρεώσεις και δεν προλαβαίνω. Έκανα πιάνο μικρός. Μου αρέσει η κλασική μουσική, το glam metal, το Power metal, ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου, ο Μίλτος Πασχαλίδης και η βυζαντινή μουσική. Παλιότερα έπαιζα Warcraft 2 με πολλή επιτυχία. Μου αρέσει η Βενετία σαν τόπος διακοπών. Δε φοβάμαι να μπαίνω σε αεροπλάνα. Αν δεν ήταν ακριβά θα ταξίδευα ακόμα πιο συχνά. Απεχθάνομαι τα καράβια γιατί είναι βαρετά. Μου αρέσουν τα παγωτά και κυρίως όχι τα τυποποιημένα. Μου αρέσουν τα μήλα όταν είναι σκληρά και φρέσκα. Μου αρέσουν τα καρπούζια. Μου αρέσει να ζωγραφίζω, αλλά κυρίως τοπία και όχι πρόσωπα. Πιστεύω πως τα μαθηματικά δε διδάσκονται σωστά και το πρόβλημα ξεκινά από το Δημοτικό. Φοράω γραβάτα λιγότερο από 10 φορές το χρόνο. Προτιμώ τα τζιν παντελόνια. Η αρραβωνιαστικιά μου θέλει να πάρουμε γάτα για κατοικίδιο, αλλά ενώ μου αρέσουν οι γάτες βαριέμαι τη φροντίδα της, την άμμο και τις γατοτροφές.

    Περισσότερα σε επόμενη συνέντευξη. Μην καώ από τη δημοσιότητα και πέσουν τα ποσοστά μου! Στην επόμενη θα μάθετε: για το χτένισμά μου, τι άποψη έχω για τα τρένα και τι εμφιαλωμένο νερό πίνω.

    Μέχρι τότε δώστε και εσείς συνέντευξη και ανακαλύψτε το βαθύτερο εαυτό σας!

  14. Λάμπρος said

    Αθλιε
    το Ζωνιανό είναι καλό μαθαίνω, αλλά δημιουργεί νεύρα. Να πεις στους συντρόφους σου της Πελοπονήσσου
    που θα είναι αύριο στην Μανωλάδα να σου στείλουν τίποτε καλό από κει πάνω να σε ηρεμήσει…
    Μετά θα κάθεσαι ήρεμος, και θα βλέπεις Αλέξη Τσίπρα να σε σαρώνει….

  15. γιάννης μ said

    καλά να απαντήσει κανείς στον λαμπρούκο δεν έχει πλέον νόημα…..
    όλα τα γούστα στην «ελευθερο»τυπία όπου στην πρεμούρα να βγάλουν διάδοχο για την αλέκα έχουν χμπερδέψει τυην βούρτσα με την ……
    http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=38396600
    προσοχή στην τελευταία παράγραφο…στην θεσσαλονίκη μάθαμε ότι έχουμε άλλον γραμματέα στην κοθ και κυρίως βάλαν όνομα που δεν υπάρχει …άκου θεοδόσης …

  16. Λάμπρος said

    Γιάννη μου
    Είναι κι ένα θέμα τι να απαντήσετε…

    Το ποιός έχει μπερδέψει την βούρτσα…είναι πια ορατό στην κοινωνία…

    …και ράβε ξήλωνε, ράβε ξήλωνε….

  17. γιάννης μ said

    ότι πεις λαμπρούκο….χατίρια δεν χαλάμε…αν και δημοσκοπισμένος προσπάθησε να καταλάβεις ποιό σχόλιο είναι για σένα…σιγά να μην κατάλαβες την «εξυπνάδα» της χαφιεδοτυπίας με την διαδοχολογία … αντε παλικάρι μου τρέχα να υπερασπιστείθς την φυλλάδα που τόσο προσπαθεί για το θείο βρέφος (άσχετα που αυτό τα κάνει μαντάρα στιε συνεντεύξεις χωρίς σκονάκι)

  18. Λάμπρος said

    Γιάννη Μ
    Ο Θεοδόσης Κωνσταντινίδης είναι ο γραμματέας της ΚΟΘ Θεσσαλονίκης.

    Γράψτο 100 φορές να μην ξανακάνεις γκάφα…

  19. rocean said

    ΚΟΘ Θεσσαλονίκης: Όπως λέμε ΚΚΕ Ελλάδας ένα πράγμα… 🙂

  20. γιάννης μ said

    επειδή λαμπρούκο παραείσαι στόκος δεν μπορείς (ή κάνεις ότι δεν μπορείς) να καταλάβεις ….γραμματέας της κοθ είναι ο αβραμόπουλος εδω και κανα δυό χρόνια…αλλά το θέμα δεν είναι αυτό…το θέμα είναι ότι η και καλά έγκριτη χαφιεδοτυπία στην πρεμούρα της να «αναλύσει» καταστάσεις που προσπαθεί να εξηγήσει με όρους αστικών κομμάτων ,δεν μπαίνει καν στην διαδικασία να προσέξει να μην εκτεθεί με τις γκάφες της (όχι ότι την νιάζει κι όλλας…μπούρδα μπούρδα σου λέει κάτι θα μείνει)

    στο ρεπορτάζ τόση είναι η βιασύνη τους για εξυπνάδες που ο σύντροφος θεοδόσης κωνσταντινίδης αναφέρεται Κ.θεοδόσης (εκτός αν ο σαίνης δημοσιογράφος ανακάλυψε το όνομα που θα χρησιμοποιεί ο σύντροφος αβραμόπουλος σε συνθήκες παρανομίας)

  21. (…)ο σύντροφος αβραμόπουλος σε συνθήκες παρανομίας.
    Και ο λάμπρος θα γίνει Άμπρος Λ., καλή φαση. Βέβαια, δε νομίζω ότι θα πάψει να είναι αντικομμουνιστής και τότε. Ή καλύτερα, δε νομίζω ότι κάτι τέτοιοι τύποι θα βγουν ποτέ στην παρανομία. Ο ρεφορμισμός (φίλε λάμπρο, κομπλιμέντο είναι, στην κατάστασή σας) πάλι από μας τους κομμουνιστές θα περιμένει να βγάλουμε το φίδι απ’ την τρύπα για να μας κατηγορήσει αμέσως μετά ως δογματικούς, αρτηριοσκληρωτικούς, αντι-μπαφικούς κλπ.

    Οι ελευθερότυποι έδωσαν ρεσιτάλ πάλι (Θεοδόσης Κ., Αλπαρήγα Παπάκα, Χαλβάκος Σπυρουτζής, Κούτσος Δημητρούμπας κ.α)

  22. Λάμπρος said

    laiko Stroma
    το θέμα είναι οτι οι νεοκομμουνιστές το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να βγάλουν το φίδι από την μια τρύπα και να το βάλουν στην άλλη. Φαίνεται και από τον τρόπο σας. Αυτό το επιβλητικό το αστυνομικομπατσικό που έχετε ορισμένοι. Γιατί δεν είναι και όλοι ίδιοι ευτυχώς…
    Εχω υπόψιν μου εξαιρετικούς σύντροφους του ΚΚΕ. Το κακό είναι οτι τους έχει και η ηγεσία στα
    υπόψιν.
    Λοιπόν επειδή σου άρεσε το τραγουδάκι θα το ξαναπαίξω εδώ, αφιερωμένο εξαιρετικά στην ηγεσία.Είναι σαν να γράφηκε για την περίσταση…

    (δώστε έμφαση στο «την ωρα που θα φεύγεις»

    Αυτόν τον κόσμο τον καλό
    τον χιλιομπαλωμένο
    βρε ράβε ξήλωνε ράβε ξήλωνε
    δουλειά δουλειά δουλειά να μη σου λείπει

    Αυτόν τον κόσμο τον καλό
    άλλοι τον είχαν πρώτα
    βρε γέλα φίλε μου γέλα φίλε μου
    δεν είναι δεν είναι δεν είναι και για λύπη

    Αυτόν τον κόσμο τον καλό
    σ’ εμάς τον παραδώσανε
    βρε τρέχα φίλε μου τρέχα φίλε μου
    και μη και μη και μη βαριά το παίρνεις

    Αυτόν τον κόσμο τον καλό
    άλλοι τον καρτεράνε
    βρε σκέψου φίλε μου σκέψου φίλε μου
    την ώρα την ώρα την ώρα που θα φεύγεις

  23. 6xronos dogmatikos said

    Den eimai sigouros an to katalabes,alla den apantises sayta pou sou eipan Lambro!
    Ekane lathos i oxi i eleytherotypia???Ayto pes mou mono!Na doume an mporeis na paradexteis esto ena tetoio aplo lathos…

  24. Λάμπρος said

    6χρονε
    όταν γίνεις 18 θα σου απαντήσω…

  25. a8lios said

    @6xronos
    Όπως είδαμε, μάλλον δε μπορεί…

  26. Χαχαχαχαχχαχ!Ρε τον γραμματέα της ΚΟΘ!!!!!!!!

  27. a8lios said

    Ποιας ΚΟΘ απ’ όλες? Αυτή της Θεσσαλονίκης εννοείς? 😀

  28. alkis said

    Μια που αρχίσαμε τους στίχους…
    Αφιερωμένο εξαιρετικά στον Λάμπρο – αλλά κολλάει γάντι και στον Τσίπρα (σόι πάει το βασίλειο) – ένα υπέροχο και διαχρονικό ποίημα του Καβάφη.

    «Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
    τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
    όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
    μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου,
    μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες.
    Μην την εξευτελίζεις πηαίνοντάς την,
    γυρίζοντας συχνά κ’ εκθέτοντάς την
    στων σχέσεων και των συναναστροφών
    την καθημερινήν ανοησία,
    ως που να γίνει σα μια ξένη φορτική.»

  29. sotos said

    Poly wraios o Alkis!

  30. JChrist said

    Ρε παιδιά, μην πέφτετε στο τριπάκι του λάμπρακα…
    Κάθεστε και ασχολείστε με έναν άνθρωπο που δεν μπορεί ούτε να καταλάβει μια πρόταση 5 λέξεων, ούτε να γράψει ο ίδιος μια τέτοια (και να βγάζει και νόημα, φυσικά).
    Αφήστε τον λάμπρακα στις… δημοσκοπήσεις του (κατά το: Αφήστε τον τρελό στην τρέλα του).

  31. karioso said

    Η πιό σοβαρή ΚΟΘ είναι η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, με διευθυντή τον Μύρωνα Μιχαηλίδη.

    Τώρα η άλλη… Με γραμματέα ονόματι Αβραμόπουλο… Άστα.

    Σαν ΟΣΦΠ με πρόεδρο ονόματι Ντέμη, μου ακούγεται.

  32. Λάμπρος said

    aklis
    έχεις δίκιο.
    Δεν θα την ξανά εξευτελίσω,
    γυρίζοντάς την και εκθέτοντάς την
    σε συναναστροφές με ανόητους…

    δεν το είχα σκεφτεί έτσι…ευχαριστώ.

    και για να είμαι απόλυτα εντάξει μαζί σας

    Αν ευτυχής ή δυστυχής είμαι δεν εξετάζω.
    Πλην ένα πράγμα με χαράν στο νου μου πάντα βάζω –
    που στην μεγάλη πρόσθεσι (την πρόσθεσί των που μισώ)
    που έχει τόσους αριθμούς, δεν είμ’ εγώ εκεί
    απ’ ταις πολλαίς μονάδες μια. Μες στ’ ολικό ποσό
    δεν αριθμήθηκα. Κι αυτή η χαρά μ’ αρκεί.

  33. Λάμπρος said

    Και να σας πω και κάτι άλλο ρε σύντροφοι
    επειδή απεχθάνομαι εκ γενετής τους μπάτσους…

    Σας αφιερώνω κι αυτό για να το χετε διαχρονικά…

    «Λαμπυριζούσης και σελαγιζούσης της σελήνης παρά λίμνην Δοϊράνης εωράκαμεν τους ληστάς. Κράζων δε «σταθήτε, ρε πούστηδες, γαμώ το σταυρό σας» και απαντησάντων «κλάστε μας τ΄αρχίδια», απέδρασαν»

  34. compasso said

    Καλά ρε άθλιε (όνομα και πράμα στη συγκεκριμένη περίπτωση) καλά σου λέει ο rs. Κλείνεις τους ACDC για να δεις Τσίπρα ρε ιερόσυλε? ΤΝΤ στη τηλεόραση! Εσύ διαλέγεις. Το video ή το πραγματικό.

  35. Kitrinomauro_Koumouni said

    Καλα ρε A8lie σου ειχα live AC/DC Donington του 91 κ εσυ οχι μονο εβαλες Αλεξη αλλα παρατηρουσες και τι ελεγε κιολας(αντι να πορωνεσαι με Τον Angus)??? a8liothtes…

  36. Άντε ρε κομμούνια, που πορώνεστε με τον άχρηστο τον Angus και τους συν αυτώ αντί να στανιάρετε με Iron Maiden.
    Άκυρο, έτσι για να ευθυμήσουμε.

  37. gagias said

    Τί κόλιμα έχετε όλοι με τα 18 χρόνια????? Του στυλ γίνε 18 και θα σου απαντήσω ή όταν γίνεις 18 και μεγαλώσεις θα καταλαβεις….Τί σε πειράζει ρε κ αν είμαι 16(που είμαι κιόλας :D)….τί, σε χαλάει!?!?!?!?!?
    Και στο θέμα μας αυτόν τον Θεοδόση τον γνωρίζει κάποιος????

  38. γιάννης μ said

    φυσικά τον γνωρίζουν όλοι και κυρίως οι της χαφιεδοτυπίας…είναι ο γνωστός νεφελίμ του λιακό

Σχολιάστε

 
