A8lios Weblog

Ένα ερυθρόδερμο μπλόγκ σε μια καπιταλιστική άγρια δύση…

A8lios – Face off!

Posted by a8lios στο Απρίλιος 24, 2008

Δλειές τ’ Ερυθρού τώρα, μου ‘πε να κάτσω ν’ απαντήσω στα παρακάτ.

Άιντε, να τ’ κάνμε του χατήρ, και ας μας έγραψε για ‘κείνον το γκαϊφέ στην Αθήνα!

Όνομα: Νίκος

Γενέθλια: Μάρτς ’83

Ζώδιο: Ψάρ

Χρώμα μαλλιών: σκούρο καφέ

Χρώμα ματιών: καστανά

Έχεις ερωτευθεί ποτέ: όχι είμαι πεθαμένος…

Μουσική που ακούς: τα πάντα εκτός από βλαχομπίτια. Ποτέ δε μπόρεσα να αναπτύξω «μόνιμη σχέση» με κάποιο συγκεκριμένο είδος μουσικής.

Χαρακτήρας Disney: Goofy.

Ποιός φίλος/φίλη μένει πιό μακριά: Mango! Maaaaaaaango!

Πρώτο πράμα που σκέφτεσαι όταν ξυπνήσεις: Μπα, όνειρο ήτανε…

Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι: Φραπέ από τον Καλλίγερο, μεγάλο μπουκάλι νερό. (ο Καλλίγερος έχει το κυλικείο στα κτήρια του πανεπιστημίου στη Κνωσό)

Τί έχεις στον τοίχο σου: σκόνη.

Τί έχεις κάτω από το κρεβάτι σου: Άδεια μεγάλα μπουκάλια νερό (στο Ηράκλειο το νερό της βρύσης δε πίνεται & ποτήρι χρησιμοποιούμε μόνο για γυναίκες και την οικογένεια)

Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζω να σπάει τί θα έκανες; Τίποτα. Μετά από καμιά βδομάδα που θα το έβλεπα θα ‘λεγα «κοίτα να δεις, αυτό πρέπει να ‘ταν τότε!». Άσε που δεν έχω βάζο…

Αγαπημένος αριθμός: Σε όλες μου τις φανέλες στη μπάλα είχα το 3.

Αγαπημένο όνομα: Δεν έχω. Έχω όμως ένα που μισώ: Sebastian Schweinsteiger

Χόμπι: Μπάλα, Μπάλα, Μπάλα, Ιστορία, Ειρωνεία, Κινηματογράφος, καφές και κους κους στο Καλλίγερο, Ρακές, Ρακές, Ρακές. Τα τελευταία 2 χρόνια αγαπάμε και το μαγείρεμα. Α, μάλλον ξέχασα τη Μπάλα…

Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα: Σε ένα γήπεδο με χόρτο, βροχή και λάσπες, να κολλάει η μπάλα, να παίζω με φίλους και κολλητούς και να γαμιώμαστε στο γέλιο.

Μία ευχή για το μέλλον: να οικοδομήσουμε το σοσιαλισμό.

Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στον χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποιά εποχή θα πήγαινες: Αυτά είναι μαλακίες. Είμαι παιδί της εποχής μου. Θα πρέπει να ήταν βέβαια ωραία μέρα όταν έμπαινε ο ΕΛΑΣ στην Αθήνα…

Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου: Κανα βιβλίο για το δρόμο. Α, και τον φραπέ μου!

Αγαπημένο λουλούδι: Ό,τι φυτρώνει δίπλα στα χωράφια το αγαπάμε.

Αγαπημένη σειρά: Παντρεμένοι με παιδιά, Thundercats, Απαράδεκτοι, 2 ξένοι, Captain Zubasa, Dragonball. Αυτόν τον καιρό αγαπάμε Naruto Shippuuden (damn you Erisabetsu-chan 😉 …).

Αγαπημένη ταινία: Δεκάδες! Ενδεικτικά: High Fidelity, School of Rock, 24 hour party people. Ελληνική: Τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμα.

Αγαπημένο τραγούδι: Ε χα, ψάξε βρες τώρα… Άιντε, ας πούμε «Το καπηλειό» απ’ τους Χαϊνηδες.

Αγαπημένο βιβλίο: Το μυστικό της τράπουλας, Ένας γέρος που διάβαζε ιστορίες αγάπης, Οι ρομαντικοί (αν και προτιμώ τον 2ο τίτλο: Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο). Το ‘χα ξεχάσει, αλλά ένα πουλάκι πριν κάτι μήνες μου θύμησε και το αξεπέραστο «Μαρξισμός, Αναρχισμός και αυτοδιαχείριση» 😀

Αγαπημένο ζώο: Λυκόσκλο

Αγαπημένο ρούχο: Το μπλουζάκι μου με τους Homer και Bart Simpson ντυμένους Men In Black

Αγαπημένος καλλιτέχνης/ιδα: Χατζηπαναγής. Δευτερευόντως Λάκης Παπαδόπουλος, Die toten Hosen, Clash, Ramones, Πετρολούκας Χαλκιάς, Mωρά στη φωτιά, Nirvana, Rage Against the Machine, Μητροπάνος, Μπέλλου, Χαϊνηδες, Μπρέγκοβιτς. Τώρα τελευταία αγαπάμε Locomondo & Gogol Bordello.

Αγαπημένο φαγητό: Τραχανάς με κεφτέδες (!), Λαγός στιφάδο, Κοκορέτσι, Κοντοσούβλι, Όοοοολες οι σαλάτες του κόσμου, Απάκι.

Με ποιόν χαρακτήρα καρτούν ταυτίζεσαι: Κανέναν. Βρίσκω στοιχεία μου σε πολλούς: Homer Simpson, Goofy, Donald Duck, Zubasa, Κογιότ, Ροζ πάνθηρας, Οβελίξ, Kakashi Sensei.

Κακή συνήθεια: Τρώω τα νύχια μου συνέχεια. Δηλαδή εγώ δε το θεωρώ κακό, αλλά έτσι μου λένε άλλοι. Δεν με έχουν πείσει.

Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει: Εφευρετικότητα.

Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δεν σου αρέσει; Χαλαρότητα.

Συνηθισμένη ατάκα: Αλλάζουν συνέχεια. Τώρα τελευταία: «Τι λε ρε φφφέΛε!» Ίσως διαχρονικά το «Α, εισ’ χαζός α?»

Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις: Βιβλιοπώλης.

Μεγαλύτερος φόβος: Να λερώσω το σπίτι της Άντας 😀 . Στα σοβαρά πάντως δε μου ‘ρχεται κάτι, μάλλον γενικά οποιαδήποτε βαριά αρρώστια/ατύχημα που θα έφερνε χρόνιο και μη μειούμενο πόνο. Επίσης να βλέπω γνωστούς μου σε παρόμοια κατάσταση.

Πιστεύες ότι τα κατοικίδια είναι: Είμαι χωριάτης. Για μένα δεν υπάρχουν κατοικίδια. Τα ζώα είναι για να κόβουν βόλτες ελεύθερα, για να σε βοηθάνε σε δλιές, καθώς και για να τρώς αυτά ή τα προϊόντα που παράγουνε…
Τα πιο γλυκά ζωά είναι τα μικρά κατσικάκια που πρέπει να τα ταϊσεις με μπιμπερό. Αλλά κι αυτά δεν τα λυπόμαστε σαν έρθει η ώρα τους…
😛

Ας καλέσω κι εγώ 5 αφού έτσι πάει:

Erisabetsu-chan (της το χρωστάω και απ’το παιχνίδι με το βιβλίο),

Βα.αλ.,

Χαμόγελος,

J,

Xαριανάρας.

20 Σχόλια to “A8lios – Face off!”

  1. erythros said

    ’83; γουάτ ντου γιου μιν; λάικ 1983; 1983;!;!;!;!;
    Ο καφές θα παίξει, αλλά μάλλον θα πάει την άλλη βδομάδα και μάλλον θα σε κατεβάσουμε Εξάρχεια μεριά εκτός και πάμε εμείς προς Μοναστηράκι (ανάλογα με τον καιρό, σκεφτόμαστε και αυτή την εναλλακτική).

  2. Ρε φίλε!! Τι με λες τώρα… Χαχα!!
    Γαμάτες απαντήσεις… Ειδικά αυτή με το κατσικάκι με το μπιμπερό!! Ξέρεις πόσα έχω ταϊσει?? Δυστυχώς όταν έρθει η ώρα τους… Άσε όταν τα βλέπω που τα σφάζει ο θείος μου κάτι με πιάνει… 😦

  3. a8lios said

    @Ερυθρός
    Ναι ρε, 1983. Το Μάρτη. Είμαι από εκείνα τα παιδιά που έλεγε ο Χαρδαβέλλας σε κάτι εκπομπές του 😀 !
    Για τα της Αθήνας θα συνενοηθούμε…

    @Rizobreaker
    Η καλύτερη στιγμή είναι όταν για πρώτη φορά το κοπάδι με τις κατσίκες/πρόβατα αναγνωρίζει τη μυρωδιά σου και σε δέχεται, δεν κόβει πέρα.

    Να μη σε πιάνει τίποτα σ/φε στο σφάξιμο. Δες το σαν προπόνηση. Μπορεί κάποτε να μας χρειαστούν όλα αυτά, έτσι που πάει η κατάσταση.

    «Θα πάρω το, θα πάρω το ντου-φέκι μου…» 😉

  4. al.silk said

    Φοβερό! Έχω και παίζει το «Μπάγιερν Μονάχου-Ζενίτ» (Μ. Πέμπτη βράδυ) και διαβάζω…
    Αγαπημένο όνομα: Δεν έχω. Έχω όμως ένα που μισώ: Sebastian Schweinsteiger
    κι εκείνη την ώρα ακούγεται ο Σωτηρακόπουλος: «Schweinsteiger»
    Το τι γέλιο έκανα, άλλο να σου λέω…

  5. a8lios said

    @Al.silk
    Ναι, κι εγώ το έβλεπα!
    Έτσι ο Basti, ούτε γκολ ούτε τπτ.
    Που μου θέλει και βαμμένο μαλλί, το κριάρρρ. 😀

    Forza
    Zenit Leningrad!!!

  6. γιάννης μ said

    όλα τα λεφτα η απάντηση στον αγαπημένο καλλιτέχνη…ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΗΣ….όταν ο άνθρωπος έχει κριτίριο όλα τα άλλα περισεύουν χεχεχε

  7. partizana said

    Εγώ παραδέχομαι το αγαπημένο σου βιβλίο!Μαρξισμός, Αναρχισμός και Αυτοδιαχείρηση!ΕΠΟΣ!

  8. ΜΖ said

    @a8lios,rizobreaker
    τι λέμε οταν αντικρίζουμε το κοπάδι για το οποίο κάνετε λόγο ;

  9. Eri-chan said

    san sxoliko anthologio einai autes oi erotiseis…
    euxaristw 8a apantisw meta to pasxa.
    rizobreaker etoimasou kai esu

  10. Eri-chan said

    san sxoliko anthologio einai autes oi erotiseis…
    euxaristw 8a apantisw meta to pasxa.
    rizobreaker etoimasou kai esu

  11. a8lios said

    @Parti
    Αφού εσύ μου το ‘χες θυμήσει ρε UFO! 😀
    Λοιπόν, κρατήσου γερά, γιατί παίζει να μην το ξέρεις, αλλά:

    Έβγαλε καινούργιο βιβλίο ο θεός!
    «Η αντεπίθεση των μαρξιστών»! Τέλη 2007 ή αρχές 2008! Το βρήκα στη Σύγχρονη! Φαντάσου τί θα γίνεται εκεί μέσα!!! Αίμα, δάκρυα & ιδρώτας…

    Άμα τύχει και το διαβάσεις σφύρα, έτσι? 😀

  12. partizana said

    Εγώ είμαι το πουλάκι?!Τι με λες?!Καινουργιο βιβλίο του θεού Σκαμπα΄ρδώνη?!Εννοείται θα το πάρω!Πάρτο και συ ετσι κι αλλιώς, σίγουρα θα είναι ένα ακόμα κλασσικό!

  13. Σε είδα που μπήκες στο μπλογκ μου (δεν παλεύεται πια η κατάσταση με τις κάμερες…) και είπα να σου στείλω ένα γειά!

  14. Τι φαΐ είναι το Απάκι;

  15. a8lios said

    @Parti
    Περιμένω να μου πεις εντυπώσεις από το νέο βιβλίο του θεού, και θα κινηθώ αναλόγως.

    @Σοφία
    Ναι, σωστά. Πέρασα και θα ξαναπερνάω από δω και μπρος. Καλημέρα σου και χρόνια πολλά!

    @Αμετανόητος
    Τί, πιάνεται αδιάβαστος ο αμετανόητος? 😉
    Ρακομεζές είναι, καπνιστό χοιρινό κρέας που έχει σχετικά έντονη και τη γεύση από ξύδι.
    Θα το βρείτε σε όλα τα ενημερωμένα ρακάδικα του Ηρακλείου, χεχε!

    @ΜΖ
    Από ότι έχω δει, κάθε βοσκός αναπτύσει το δικό μου, μοναδικό λεξιλόγιο.
    Το σκεφτόμουνα χτες, αλλά κατέληξα πως δεν μπορώ να το αποδώσω σε γραπτό λόγο.
    Αδικείται η γλώσσα, καταλαβαίνεις… 😀

  16. mary said

    είμαστε ψάρια και έχουμε τον ίδιο αγαπημένο αριθμό !!!

  17. MZ said

    Απρίλιος 25, 2008 στο 10:37 π.μ.

    @a8lios,rizobreaker
    τι λέμε οταν αντικρίζουμε το κοπάδι για το οποίο κάνετε λόγο ;

    Αδιάβαστος a8lie και σύ! «Προβοκάτσια…»

  18. […] Κυριακή 4 Μάιος 2008 — xamogelo Απαντώ στο ποστ του άθλιου έστω και λίγο […]

  19. Ανδρέας said

    (Κάθε άλλο παρά) Αθλιε, ευχαριστώ θερμά, έστω και καθυστερημένα (χθες το εντόπισα), για τη θετικότατη αναφορά στο «Μαρξισμός, αναρχισμός και «αυτοδιαχείριση»». Με συντροφικούς χαιρετισμούς, Α.Σ.

  20. a8lios said

    @Ανδρέας
    Ευχαριστώ μάστορα!
    Τα καινουργια σου δε τα χω κοιτάξει, αλλά πού θα πάνε…

Σχολιάστε

 
