A8lios Weblog

Ένα ερυθρόδερμο μπλόγκ σε μια καπιταλιστική άγρια δύση…

Εργοτέλης – ΑΕΚ

Posted by a8lios στο Δεκέμβριος 25, 2007

Δεν ήμουν εκεί. Ήμουν Αθήνα.

Να δείτε χαρά που πήραμε με το 1-0 όμως!

Με πήρε ο Γιώργος μέσα από το στρατόπεδό του να πανηγυρίσουμε μαζί, μου ‘στειλε μήνυμα ο Πανάγος, το λέω κι εγώ στον αδερφό μου τον ΑΕΚτζή που ‘μουνα στο σπίτι του στην Αθήνα, μου λέει

«το ξερα, η ΑΕΚ είναι για τον π….., στα τελευταία παιχνίδια σέρνεται, ειδικά με την Βιγιαρεάλ γαμησέ τα, σκατά, άσε που αρρώστησα από το κωλόκρυο στο γήπεδο»

σκέφτομαι κι εγώ «ΛΕΣ???»!

Αλλά μόνο για λίγο. Η αλήθεια είναι πως όχι, δεν το πίστεψα. Όπως δεν το πίστεψαν και οι παίχτες. Όπως (φαντάζομαι) δε θα το πίστεψαν και ο Πανάγος και ο Μakrog που εκπροσωπούσαν την παρεά μέσα στο γήπεδο. Αλλά μπορούν να εκφράσουν την άποψή τους, νομίζω και εδώ πέρα…

Εγώ πάλι που δεν ήμουν εκεί, έκανα λές και κυνηγούσα μύγες με το mp3-player μέσα στον καρβουνιάρη για να πιάσω καλό σήμα στο ραδιόφωνο και να μάθουμε τι κάνει η ομάδα. Εγώ στο ένα ακουστικό, ο αδερφός μου στο άλλο. Αυτός να χαίρεται, κι εγώ…

Αλήθεια, εγώ τί?

Να λυπάμαι? Γιατί να λυπάμαι? Μου ‘ναι τπτ ο Εργοτέλης για να λυπάμαι? Κανας μπάρμπας μου που αρρώστησε είναι, καμιά θειά που πονάει? Όχι δα!

Οπότε συνεχίζουμε, όπως και πριν (και) από αυτή την ήττα. Πάμε γήπεδο για να βλέπουμε την κατάντια όχι μόνο του Εργοτέλη αλλά και άλλων ομάδων, που σας το λέω να το ξέρετε αγαπητοί φίλαθλοι, οι περισσότερες δεν είναι για να παίρνουν πάνω από Χ από τον Εργοτέλη (και αυτό τα λέει όλα και για τη δική τους ποιότητα), για να γελάμε, για να πίνουμε το καφέ μας (ΠΑΝΤΑ), για να δουλευόμαστε. Ε, πού και πού να βλέπουμε και μπάλα. Αλλά αυτό πλέον έχει καταντήσει ακόμα και ενοχλητικό, θα έλεγα.

Δημιουργεί άγχος, εντάσεις, απαιτήσεις, πράγματα ξένα στη φιλοσοφία αυτής της ομάδας. Να πα να γαμηθεί και το καλό θέαμα λοιπόν!

Όπως μου λεγε και ο Πανάγος πριν τον αγώνα στο msn, άλλο ένα σύνθημά μας για φέτος πρέπει να ναι:

«Σούπα στο Παγκρήτιο – Έργο ολε ολε»

Και κάπως να το βγάλουμε και προς τα έξω όλο αυτό το κλίμα. Λέγαμε με τον Πανάγο κάτι για κάποια πανό! Ελπίζω να το δεί και αυτός το πόστ έγκαιρα, να μου πεί που καταλήξανε με το Makrog στη «σύσκεψη» που πραγματοποιήθηκε στο Παγκρήτιο. Βέβαια, ότι και να λένε κατά λέξη τα πανό, θα χρειαστούμε μια διεθνιστική βοήθεια. Θα την έχουμε άραγες? Ε?

ΥΓ1. Μιάζει απίστευτο, αλλά νομίζω τα μάτια μου δε με απατούσαν όταν είδα τις φάσεις και στο γκόλ του Εργοτέλη γλυστράνε και οι 2 παίχτες του που πήγαν να το βάλουν!!! Καλά μη σχολιάσω για το γκόλ, η ταχύτητα της μπάλας όταν περνάει τη γραμμή πρέπει να τανε 1,019 χλμ την ώρα. Είναι η ίδια ταχύτητα με την οποία σηκώνεται ο παππούς μου από το κρεββάτι!

ΥΓ2. Άκουσα επίσης τη δήλωση του τιμημένου μας προέδρου ότι «δε πα να χάνουμε μια ζωή, ο Εργοτέλης τον Καραγεωργίου θα έχει προπονητή». Και μετά μου λέτε γιατί είμαι εργοτέλης… Πού αλλού ένας μαζόχας φίλαθλος σαν και μένα που εύχεται «να μείνει ο προπονητής, να μην αγοράσουμε και παίχτες για να δούμε αν και για πόσο μπορεί να συνεχίσουν το ίδιο χάλια», μπορεί να βρεί έναν τέτοιο πρόεδρο?

Πού ρε, πού?

Είσαι πολύ μπροστά μωρή εργοτρέλα, γι αυτό δε σε καταλαβαίνει άνθρωπος!

 

Vamos! Με την όπισθεν, πάντα!

Και ας μας φέρει το νέο έτος ακόμα πιο αστεία κυριακάτικα απογεύματα!

14 Σχόλια to “Εργοτέλης – ΑΕΚ”

  1. faros said

    Μην σε παρασύρουν οι ομάδες, εταιρείες καπιταλιστικές του κερατά είναι !!!!!!!!!

  2. erythros said

    Τί να πω κι εγώ που είμαι βάζελος 😦

  3. erythros said

    Tί να πεις κι εσύ…

  4. Makrog said

    Nai!!Kala katalabate….Eimai O Makrog.Enas apo tous iroes pou pane kathe deytero sabbatokiriako sto pagkritio gia na ipostiriksoun
    ta atia (oxi ta UFO) me ta kitrinomavra.Gia na doun tis trexales tou ognevic kathos trexei na prolabei tis proothimenes mpalies (gnostes
    kai os giomes) apo tin amina tou megalou arxigou pou akouei sto onoma PanagiotisKordonouris(paei olo mazi to onomateponimo,opos to TakisFyssas)…Gia na apolavsoune tis trilpes (saboures)tou anerxomenou talentou Koiliara, tin texniki tou epithetikou-boskou-aggouriou Budimir kai propanton tis kinitis diafimisis tou NOVO (gnosto trendokafedomparaki sto kentro tou Hrakleiou) Daskalaki, o opoios ksimerobradiazetai ekei kanontas proponisi me gyrous…….apo sfinakia!Nai,kai den sas kribo oti anipomono na pao to sabbato na do pali aytin palioparea pou mou exei xarisei stigmes geliou,lipis,enthousiasmou,aporias na pio isixa ton kafe mou (kai tha einai poli isixa ayti ti fora xoris esas Nia kai Panago,kserete eseis)…Alla
    de me noiazei.Oso o kafes einai kalos me kato apo 3 euro einai ola kala.Pou na breis kalytera?

    Oson afora gia to paixnidi me tin AEK.Den tha krifto!Pistepsa oti tha mporousame na kanoume ti zimia.Alla gia alli mia fora brethikame sto idio ergo(to piasate to iponooumeno eee?) theates.De peirazei.Isos meta tis giortes na mas fotisei o theos kai na paroume pali piso to aristero back mas piso(Kennedy) pou itan kai arxigos kai stirize oli tin amina.
    Siga min ebgaze pote o Manu tin sentra.Poios Manuuu reeeee?Kennedy kai ta miala sta kagkela!!!

    Ayta ta oliga…
    Xronia polla kai kales giortes se olous!!!!

  5. a8lios said

    @Makrog

    Ω ρε πούστη, ρε δε το χα πάρει χαμπάρι ότι 30 του μηνός ξαναπαίζουμε μέσα. Αν το ξερα, θα χα μείνει να δώ το ΑΕΚακι, και ας με σκότωνε η Άντα μετά!
    Μα τί σκατά, πόσα παιχνίδια θα χάσω πια;;; ΠΟΣΑ???

    Makrog, κάτι πρέπει να κάνουμε πάντως! Εγώ είπα και στο πανάγο μια ιδέα για τα γιουγκοσλάβικα πανό, αλλά νομίζω πρέπει να επιστρέψει το τύμπανο στις εμφανίσεις μας στο Παγκρήτιο! Και να κάνουμε και αυτό με τη κιθάρα που λέγαμε κάααααποτε!

    The team needs us, man!!!

    Όσο για τον Κένεντυ, αγαπητοί φίλοι, φίλες, συντρόφοι και συντρόφισσες, πρέπει να σας πώ το εξής:
    Αν ο Μakrog στο πρόσωπο του Junior έχει βρει το alter ego του στον εργοτέλη, εγώ σίγουρα το είχα βρει στο πρόσωπο του μεγάλου αρχηγού, του Ντάνιελ Κέννεντι!

    Στυλάτος παίχτης, σαφώς κάθε άλλο παρά αδύνατος, αλλά δε τον λες και χοντρό, ντουλάπα πάντως, με το τιμημένο νούμερο 3 στην πλάτη (όπως και ο a8lios μια ζωή), να κατεβαίνει όποτε γουστέρνει από τα αριστερά και ΠΑΝΤΑ όταν κατεβαίνει να δημιουργει φάσεις με τις μπαλιές του, να ξέρεις ότι θεωρητικά σχεδόν όλοι οι αντίπαλοι είναι γρηγορότεροι από αυτόν, αλλά να μην μπορούν να τον περάσουν με τη καμία, όταν είναι αποφασισμένος! Βράχος!
    Και πάνω απ’ όλα cool τύπος, όπως είπα και στην αρχή. Από αυτούς που σχεδόν ποτέ δεν πρόκειται να εκνευριστούνε, αλλά ξέρεις πολύ καλά πως αν αυτό συμβεί, ο αντίπαλος που τον εκνεύρισε έχει πεθάνει! Νοσοκομείο στην εντατική και βάλε!
    Αυτός ήταν ο Κέννεντι που αγάπησα, αυτός είναι ο τρόπος που μ’ αρέσει και μένα να παίζω και παίζω (όσο μπορώ φυσικά). Αν και τα τελευταία χρόνια είμαι πιο πολύ επιθετικός παίχτης, είναι η αλήθεια. Τί να κάνουμε, άλλο κανονική μπάλα και άλλο 8×8…

    Τέλος πάντων, makrog, δε βλέπω να ξαναπαίρνουμε Κένεντι. Κάποιο αριστερό μπάκ θα πάρουμε απ’ ότι είδα στις δηλώσεις, αλλά Κένεντι δε θα ‘ναι. Και είπαν και οι μαλάκες (πρόεδρος και ΣΙΑ) ότι λέει ο Κένεντι ήθελε και έφυγε.
    Ναι, όσο ο Ριβάλντο από τον Ολυμπιακό, 3 φορές τόσο…

    @Φάρος
    Φάρος, άμα είμαι εγώ παρασυρμένος από τις ΠΑΕ, τότε τί να πώ, μακάρι να παρασυρθούν και οι υπόλοιποι σαν εμένα!
    Αλλά και γι αυτό το 2008 θα κρίβει εκπλήξεις! Έχω εγώ κάτι ιδέες, ουουου! Θα δείτε μετά από τις επόμενες αγωνιστικές φωτό από το γήπεδο, αν τις κάνουμε πράξη! Ή αν τις κάνω και μόνος πράξη, θα δούμε…

    @Ερυθρός
    Το ότι είμαι πρώτα Εργοτέλης πλέον και μετά Γαύρος δεν σημαίνει ότι ξεχνώ το παρελθόν!
    Στα Βαζέλια Βαζελίνη! Τέλος! Έτσι Αμετανόητε?
    😛

    Σεντόνι μου βγήκε, που πάει να πει πως άρχισα να βαριέμαι εδώ. Α ρε Makrog, κουφάλα, θα πιείς και καφέ πλάι στο κύμα πάλι…

  6. DaysleepeR said

    Geia sas kai apo mena…

    eimai o 3os ths pareas pou pinei ton kafe tou sto «nao» sxedon ka8e kyriakh… opws eipe o makrog kai o a8lios,panta menoume me ayth thn pikrh geysh sto telos…panta h mpala glistraei san ton koiliara otan kobei th mpala de3ia, ‘h ton budimir otan piezetai ston asbesth apo tous amyntikous.

    hmouna sto match me thn aek…

    h xara kai to tinagma pou kaname sto goal tou ergotelh otan kontepsan na mas pesoune ta sporakia katw metratraphke se 8lipsh kai orgh giati mia fora,MIA FORA kia meis den exoume sta8ei tyxeroi…na kanoume mia epi8esh kai na balei goal o budimir me thn plath kai na nikhsoume 1-0…GINETAI?

    prospa8ei o ergo panta,alla synexeia feygei me to sakouli twn ba8mwn na mhn pianei dipshfio ari8mo,kai na leme GIATI?

    giati na nikas to gayro 2-0 kai na konteyeis na xaseis?
    giati na kanei 3 epi8eseis o asteras kai na nikaei 3-0?
    giati o kounelos den erxetai apo thn kerkida mas na mas xairetisei?

    elpizw me to neo etos na anebei h omada kai na 3ekolhsei apo ton pato…

    kales giortes kai ta glyka me regoula…

    KARAGEWRGIOU BALE MESA TON KOTSIANIKOULH

  7. Red Ghost said

    Το είδα αυτό που έγραψες για την Αντα και τις 30 του μήνα! τώρα ξέρω πως να σε εκβιάζω! (Χεχεχε!)

    Υ.Γ. Ρε, μπαγάσα, περνάς καλά εκεί πάνω; (Όχι στον ουρανό, βέβαια, στο Δομοκό!)

  8. Άθλιε θα έχεις όση διεθνιστική συμπαράσταση θέλεις και θα φροτνίσω να πω στα παιδιά της Βέλεζ να ετοιμάσουν κάτι.. Να σας πω και κάτι, όταν με ρωτάνε τι ομάδα είμαι, δε λέω Βέλεζ γιατι πρέπει να εξηγώ της Παναγιάς τα μάτια μετά, για αυτό το γύρισα και λέω πλέον Εργοτέλης!

  9. a8lios said

    @Red ghost
    Σε ΚΚΕ και ΚΝΕ δε πιάνουν απειλές, κατω τα χέρια απ’ τους κομμουνιστές!

    Εξ’ άλλου ρε σ/φε, δεν είναι σωστό και καθοδηγητικά!
    χοχοχο

    Καλά περνάω μωρέ. Αν και λίγο βαρετά. Τα γνωστά χριστουγεννιάτικα…

    @daysleeper
    Ρε Πανάγο, ο κούνελος ήταν εκεί ή κρύωνε και δε βγήκε? Η κόρνα? Ο …Παύλος (Παύλο δε τον λένε, κάθε φορά ξεχνάω ρε πούστη…)
    Πάντως τώρα που είπες για τον κούνελο, σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αρχίσω να εξιστορώ πού και πού ιστορίες από προηγούμενες Κυριακές στο Παγκρήτιο! Ή μάλλον να αρχίσω από ακόμα παλιότερα, στο Μαρτινέγκο, από τη «Θύρα Τάφος Καζαντζάκη»!!!
    Τι λέτε? Να το κάνω ή αποκαλύπτω μυστικά που πρέπει να μείνουν «ανέκδοτο αρχειακό υλικό»?

    @Παρτιζάνα
    Πρόσεχε παρτιζάνα μου γιατί είναι άσχημος ο δρόμος που πας να διαλέξεις και δε σου τον συνιστώ!
    Το να είσαι Παναχαϊκή την επόχη που όλη η Ελλάδα έβριζε λέγοντας «γαμώ τη Παναχαϊκή μου» πρέπει να ήταν μπαρμπούτσαλα μπροστά στο να δηλώνεις Εργοτέλης σήμερα. Πόσο μάλλον στη Σαλονίκη και στην Τούμπα…
    Από κει και πέρα να ξέρεις, ειδικά αφού πάει τόσο σκατά η ομάδα, οι είσοδος για γυναίκες είναι ελεύθερη, πάντα.
    Αν σε φέρει ο δρόμος προς Ξηροπόταμο Ηρακλείου, πέρνα από «το ναό» (λόγω της ηρεμίας που επικρατεί και θυμίζει εκκλησία τον λέμε έτσι, μη νομίζετε) για καφέ και τσιγάρο. Αν καπνίζεις. Αλλιώς σποράκια…

  10. erisabetsu said

    Εργοτέλης Rulez!

  11. a8lios said

    @Erisabetsu (και Παρτιζάνα παίρνει η μπάλα)
    Εδώ κάτι πάει στραβά νομίζω κοπελιές. Υπάρχουν 2 τινά:
    – Ή μας κάνετε αναθεματισμένη πλάκα
    – Ή έχετε χάσει το μυαλό σας οι σαλονικείς, τουλάχιστον εσείς που μπαίνετε εδώ μέσα και σε λίγο θα πρέπει να φτιάξομε και φαν κλαμπ στη Σαλονίκη.

    Τέλος πάντων. Άλλο ένα από αυτά τα ήσυχα απογέματα στο παγκρήτιο πλησιάζει (ο Δώνης ήδη πρέπει να τρέμει -από το βοριά και την υγρασία στο παγκρήτιο βρε-) και εγώ ΔΕ θα είμαι εκεί.

    ΓεροMakrog, μετέτρεψε το σάπιο σώμα σου στον MakA τον παντοτινό και πιες καφέ και για μας, μπας και γίνει το θαύμα χρονιάρες μέρες!

    Our thoughts will be with you!

  12. παιδιά,είμαι αιώνιος κνίτης και ειδικός γραμματέας της λέσχης του εργοτέλη.μπήτε να γράψετε ξάτι στο φόρουμ.τώρα υπάρχουνε και μερικ΄΄α πράμματα που σαν ανένδοτος τα καταλαβαίνω.και πάω πασο.πάντως να ξέρετε ότι εγώ είμαι με το προτσές.
    βοηθήστε τον εργοτέλη όσο μπορείτε.

  13. λόγω ηλικίας και λόγω ότι η μοίρα τα φερε να λείπω συνέχεια στο εξωτερικό,σε χώρες οπορτουνιστικές,ρεβιζιονιστικές,δεν μπορώ να είμαι κνίτης.είμαι με την ένοια της Λιάνας,αν και δεν κρατάω από κολονάκι.
    http://www.thedaltons.gr

  14. a8lios said

    @Εργοτρελός71
    Κατάλαβα και ποιος είσαι τουλάχιστον. ΟΚ, στο φόρουμ θα μπώ και θα γράφω όσο συχνά καταφέρνω. Μη περιμένεις και τπτ καθημερινά σχόλια όμως, ε?

    btw, φέρε ξανά καμιά κουβανική σημαία στο γήπεδο. Και ας έρθουν να μας τη πούνε 😉

Σχολιάστε

 
