A8lios Weblog

Ένα ερυθρόδερμο μπλόγκ σε μια καπιταλιστική άγρια δύση…

Γιατί όχι ΚΚΕ ?

Posted by a8lios στο 22 Αυγούστου, 2007

Οι δημοσκοπήσεις αυτό τον καιρό δίνουν και παίρνουν μέσα στα μπλογκς. Το σκεφτόμουν κι εγώ, αλλά αφού το κάνουν ήδη «συνάδελφοι» με πολύ περισσότερους αναγνώστες, π.χ. σε κάτι ψιλικαντζίδικα , είπα να μην το προχωρήσω.

Οπότε, μιας και όπως έχω ξαναπεί πολλάκις, περισσότερο στόχο μέσω του μπλόγκ έχω να ακούω παρά να μιλάω, και μιας και στόχο ποτέ δεν είχα να κρύψω τον στρατευμένο χαρακτήρα αυτού του μπλόγκ, είπα να κάνω το άλλο:

Να σας καλέσω να μου πείτε -και γιατί όχι να αρχίσετε να το κουβεντιάζετε και μεταξύ σας- κάτι που πραγματικά με ενδιαφέρει,

ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ Κ.Κ.Ε. ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ?

Εντάξει, κάποιων τις απόψεις, του αγνώστου, του υποκινητή, του τσουκνίδα, του καρπίδη τις ξέρω. Και αυτούς τους καλώ να τις παραθέσουν, αν θέλουν. Και ελπίζω να ξεστρατήσει και κανας άλλος κατα ‘δω μεριά. Ναι, το ομολογώ. Μου αρέσει να με βρίζουνε. Μη ξεχνιόμαστε, έχω δουλέψει και στις βλάβες του ΟΤΕ 😉

Επίσης να πώ πως φεύγω μέχρι την Κυριακή, οπότε τότε εύχομαι να γυρίσω και να γίνεται της πουτάνας (σεξιστικό σχόλιο) από επειρήματα πάνω στο θέμα. Μάλλον θα πέσω έξω, αλλά τι να κάμουμε. Αυτά έχει η ζωή…

121 Σχόλια to “Γιατί όχι ΚΚΕ ?”

  1. ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΕΚΚΛΗΣΗ
    ΣΤΡΟΦΥΛΙΑ S.O.S

    Η επικινδυνότητα των καιρικών φαινομένων και οι συνεχιζόμενες πυρκαγιές στο νομό Ηλείας απειλούν σοβαρά το δάσος της Στροφυλιάς.

    Σε έκτακτη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 25 Αυγούστου με πρωτοβουλία του Φορέα Διαχείρισης στα γραφεία του, αποφασίστηκε η λήψη εκτάκτων μέτρων για την περιφρούρηση του δάσους.
    Μεταξύ των μέτρων που αποφασίστηκαν είναι και η πραγματοποίηση περιπολιών από ομάδες εθελοντών μέσα στο δάσος τις επόμενες μέρες.

    Ο Φορέας Διαχείρισης, ο Δήμος Λαρισσού και η Οικολογική Κίνηση Πάτρας κάνουν έκκληση σε κάθε πολίτη-εθελοντή να συνδράμει το έργο της προστασίας του μοναδικού αυτού οικοσυστήματος στελεχώνοντας τις ομάδες περιπολίας.

    Το συντονισμό της φύλαξης ανέλαβε ο Δήμος Λαρισσού.

    Κάθε πολίτης που επιθυμεί να βοηθήσει μπορεί να επικοινωνεί με τα παρακάτω τηλέφωνα:

    6932 515417 (κ. Καλαϊτζής Δήμαρχος Λαρισσού)
    6947 025363 (κ Νιφόρας Αντιδήμαρχος)
    6973 668 089 (κ Κωστόπουλος Αντιδήμαρχος)
    6974 746283 (κ Μανουδάκης Αντιδήμαρχος)

    Γενικές πληροφορίες:
    6936-51.10.13 (Θ. Κουτρούμπας μέλος ΟΙΚΙΠΑ)

  2. omadeon said

    Μετά από κάνα δίωρο δουλειάς που ακολούθησε το τελευταίο μου ποστ, έπεσα… ξερός για ύπνο και ξύπνησα χαράματα, οπότε είδα τα τελευταία σχόλια.

    Κατ’ αρχήν, μετά χαράς να δημοσιεύσω το τελευταίο σου ποστ, αμετανόητε, αν το θέλεις, σαν ΚΥΡΙΟ θέμα (ανεξάρτητο ποστ) μέσα στο μπλογκ μου. Πήγες και το έχωσες σαν σχόλιο εκεί σε άσχετο θέμα (και καλά έκανες – δεν με πειράζει) οπότε λέω να του δώσω την πρέπουσα σημασία. Βέβαια διακρίνω και μία διάθεση διαμαρτυρίας ότι… κάποιοι ασχολούνται με «υψηλή κουλτούρα» (το δικό μου ποστ στο δικό μου μπλογκ είχε θέμα μία θεωρία του Μίκη Θεοδωράκη) ενώ ο κόσμος καίγεται. Και πάλι, καμμία αντίρρηση. Δεκτή η διαμαρτυρία, αλλά όπως καταλαβαίνεις το ένα θέμα δεν αποκλείει το άλλο.

    Σχετικά με τον «ακάμα» τώρα. Ναι μεν γνωρίζω τον άνθρωπο προσωπικά (και τον εκτιμώ) αλλά επειδή η γνωριμία μας έγινε μέσα από τα μπλογκ, αυτό δεν σημαίνει ότι μεροληπτώ υπέρ του, όταν σου εξηγώ ορισμένα πράγματα που αρνείσαι να καταλάβεις (μέσα στην αγανάκτησή σου). Είδα ότι έφτιαξες τώρα «καταγγελτικό ποστ» εναντίον του στο δικό σου μπλογκ, το οποίο απλώς διαιωνίζει την παρεξήγηση που έχεις μέσα σου. Εγώ και πάλι χωρίς πάθος (κρατάμε το πάθος για άλλα θέματα, ΟΧΙ για θέματα διχόνοιας μεταξύ μας) σκοπεύω να ανεβάσω ΟΛΟΚΛΗΡΟ ποστ στο οποίο θα αναλύσω ΕΚΤΕΝΩΣ το τι έγινε, προς αποκατάσταση της αλήθειας. Το δικό μου ποστ όμως, θα έχει στόχο τη λύση της παρεξήγησης, και ΟΧΙ τη διαιώνισή της.

    Για ρίξε ένα βλέφαρο και σε ΠΟΛΥ χειρότερα από αυτά που «καταγγέλλεις»:

    Πρoστατευμένο: Η λογική των… Γκάγκστερ στη Μπλογκόσφαιρα (και η ανάγκη μιας εντελώς νέας αντιμετώπισης)

    Οπωσδήποτε θεωρώ ότι μεγαλοποιείς χωρίς λόγο ένα ασήμαντο θέμα. Το να σου κόψει κανείς σχόλια τη στιγμή που… αλληλο-βρίζεστε είναι «στάνταρντ πρακτική» στη βλογόσφαιρα. το να σε αποκλείσει όμως δια παντός από τεράστιας δημοτικότητας γιγαντο-μπλογκ, όπου συνεισέφερες ΠΟΛΥΤΙΜΑ σχόλια επί μακρόν, μόνο και μόνο επειδή… τον κριτίκαρες ΑΛΛΟΥ (με κόσμιο τρόπο) για τη λογοκρισία και τον αποκλεισμό κάποιου άλλου, το θεωρώ άκρως απαράδεκτο. Και όμως… πολύ λίγοι ενδιαφέρθηκαν. Μάλιστα τουλάχιστον ένας, αντί να ενδιαφερθεί… τρομοκρατήθηκε, και με έβγαλε από το δικό του μπλογκ-ρολ για να μη στενοχωρήσει τον… βλογο-τσιφλικά.

    Αν κάτσουμε να αναλύσουμε το ΠΩΣ αρπαχτήκατε ο ακάμας κι εσύ, ΕΔΩ, στο ανεκτικό αυτό μπλογκ του άθλιου, θα δούμε ότι φταίει κι ο… Πανούσης. Αναφέροντας το στίχο του όπου περιπαίζει τον ΣΥΝ ότι βρίσκεται στην Ελβετία, ανταμοίφθηκες με κόσμια αντίρρηση του ακάμα, στην οποία όμως εσύ… απάντησε ΑΚΡΩΣ υποτιμητικά, μειωτικά και υβριστικά, με χαρακτηρισμούς όπως οι εξής:

    1) Εγώ “σύντροφε” (με δύο εισαγωγικά λές ΠΑΡΑ πολλά…)
    2) Γι αυτό, κόψε ΣΥΡΙΖΑ τις εξυπνάδες
    3) Σταμάτα να μας παριστάνεις τον αναποφάσιστο εσύ κι ο άλλος ο Νικόλας που περιφέρεται στα μπλογκς με μανιφέστα της Κουμουνδούρου.
    (και άλλα, υποτιμητικά για το κόμμα του ΣΥΝ – εδώ ανάφερα μόνο _προσωπικές_ προσβολές).

    Επομένως… συγνώμη που το λέω, αλλά το ΜΟΝΟ που θα μπορούσε να κάνει μετά από όλα αυτά, ο νηφάλιος (σε κανονικές συνθήκες) ακάμας ήταν να σου ρίξει ένα…. βρισίδι, τίμιο κι αντρικό!
    🙂
    (όπερ και… εγένεεετοοο….) 🙂

    Και είπεν ο Κύριος, «αυξάνεστε και πληθύνεσθε, κατακυριεύσατε την Γην» (με τα βρισίδια σας).
    🙂
    Και οι άνθρωποι αύξησαν και πλήθυναν το βρισίδια τους, μέχρι που από-ΚΑΜΑΝ.
    ΑΚΑΜΑΤΟΣ ο Κύριος, ενέπλεξε τον Αμετανόητον και τον Ακάμαν εις το Θείον Προβοκατόρικον Σχέδιόν του, ώστε να επέλθη σύγχισις επί των υδάτων και Ιερός Πόλεμος εις την Γην του Πυρός, και του Ιντερνετίου. ΑΜΗΝ 🙂

    α χα χα χα…. 🙂
    Ρε αμετανόητε, είσαι μπαγάσας αλλά σε πάω (που λέει κι ο Χουντόδουλος).

    Μιλάς στους… καμμένους για πυρκαγιές, επειδή έριξες σπίρτο στο μανίκι κάποιου κι εκείνος σε κατάβρεξε? Α ρε γλέντια.

    ΣΤΡΑΤΕΥΕΣΑΙ από τώρα και στο εξής (θες δε θες) στον… αγώνα κατά της λογοκρισίας. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μία φορά το μήνα σε προκαλώ να δημοσιεύεις ένα ποστ κατά της λογοκρισίας (γενικότερα). 🙂

  3. omadeon said

    Υ.Γ.
    «Για να μη βρωμίζετε το τίμιο blog του A8liou »

    Το δεύτερο πληθυντικό ΤΙ το θες?

  4. omadeon said

    Υ.Γ.2
    (για να εξηγούμαι ακόμη καλύτερα)
    όταν σε νηφάλια σχόλια κάποιου άλλου απαντάμε προσβλητικά και προβοκατόρικα, ΕΠΟΜΕΝΟ είναι να μας βρίσει. Επομένως… ΟΥΔΕΙΣ «βρωμίζει» αυτό το μπλογκ. Απλώς κάποιοι αρπάχτηκαν και (με πολύ γινάτι) ο ένας θέλει να υπερισχύσει του άλλου. Επίσης σημειώνω το γεγονός ότι ο ιδιοκτήτης του μπλοκ (άθλιος) παράμεινε σωστός και νηφάλιος (χωρίς να προδίδει τις αρχές του) ενώ… δύο άτομα ΜΑΖΙ ξεκίνησαν εκστρατεία δαιμονοποίησης και γελοιοποίησης του ακάμα (γώγος και αμετανόητος), ΤΟΣΟ πολύ έντονα ώστε… παραλίγο να πάρει ΚΑΙ εμένα η μπάλα (που δεν έχω καν σχέση με το συνασπισμό, αλλά… παρά λίγο να με εγγράψουν εκεί με το… ζόρι). 🙂

    Πολεμοχαρής δεν είναι εκείνος που ΑΠΑΝΤΑΕΙ σε προκλήσεις και ύβρεις βρίζοντας (π.χ. σε είπε φασίστα) αλλά εκείνος που ΞΕΚΙΝΑΕΙ από την αρχή με διάθεση για πόλεμο και για «αναπήρωση» κάποιου άλλου, είτε κόμματος είτε ατόμου. Και ο τελευταίος είναι (βεβαίως)… αμετανόητος (ψυχολογικά). Εγώ τα λέω αυτά γιατί στενοχωριέμαι με την παρεξήγηση, πιστεύοντας ότι ΚΑΙ ο αμετανόητος έχει αρχές και αγώνες (και όπως είπε, κάποια ηλικία πείρας) αλλά… δεν είναι ανάγκη να κηρύσσει και πόλεμο σε κάποιον, μόνο και μόνο επειδή του δόθηκε η ευκαιρία να δαιμονοποιήσει το κόμμα του.

    Κατά τα άλλα, υπάρχουν και θέματα όπου συμφώνησα με το ΚΚΕ περισσότερο από όσο με τον ΣΥΝ. ΜΗ νομίζετε ότι μιλάω μεροληπτικά. Τις συγκρούσεις θέλω να απαλύνω, ΟΧΙ να κατηγορήσω τον ένα ή τον άλλο.

  5. omadeon said

    Υ.Γ.3 (και υπόσχομαι να σωπάσω).

    Αμετανόητε, είπες
    «Τελικά, εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανένα. Μπορώ να ανταπεξέλθω σε όποια συζήτηση όποιου επιπέδου. Και ποτέ δεν την εγκαταλείπω πρώτος όπως έκανε ο σκεπτόμενος, ευαίσθητος και αρκετά μορφωμένος καλλιτέχνης. Άραγε μπήκες στον κόπο να σκεφτείς και, εκ μέρους του, πως ΠΟΛΥ συχνά το ιντερνέτ δίνει ΕΝΤΕΛΩΣ λάθος εντυπώσεις και για τους Αμετανόητους;»

    Για το τελευταίο έχεις απόλυτο δίκιο (κι είναι ένας λόγος που θέλω να λυθεί η παρεξήγηση).
    Για το άλλο, το ότι «δεν εγκαταλείπεις», αν η στάση μας είναι ποτέ να μη βάζουμε νερό στο κρασί μας, υπάρχουν και άσχημες συνέπειες. Αποτελεί δύσκολη τέχνη, το να αντιλαμβάνεσαι το ΠΩΣ βλέπει ο ΑΛΛΟΣ.

    Τέλος, με χαρά διαπιστώνω ότι ΗΔΗ γνωριζόμαστε, όταν είπες
    «Εμένα βέβαια δε με ξέρεις αν κι εγώ σε θυμάμαι από μια λίστα συζητήσεων που συμμετείχαμε κάποτε, την ΑΕΣΙ (εγώ με άλλο nick τότε). Αλλά, δε θα μπορούσα κι εγώ να είχα αυτές ή ανάλογες αρετές; Αν συστηθούμε (μέσω mail) μπορεί και να εκπλαγείς αν μάθεις με ποιον μιλάς.»

    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ που γνωριζόμαστε, και μάλιστα από μία λίστα της Αριστεράς όπου ΟΛΕΣ μας οι συζητήσεις υπήρξαν (πριν 8 χρόνια περίπου?) 100% δημιουργικές και νηφάλιες. Π.χ. χαρακτηριστικά αναφέρω ότι για ορισμένα σχόλιά μου (τότε) μου επιδόθηκαν προσωπικές ευχαριστίες της ίδιας της Αλέκας Παπαρήγα. Αν δηλαδή ψάχνει κανείς για «αντικομμουνιστές» στο πρόσωπό μου, ατύχησε οικτρά. Κι ένας στενός φίλος μου είναι υποψήφιος του ΚΚΕ στα Κύθηρα, και μου μεταφέρει διάφορα θετικά για το κόμμα. Αποτελεί σπάνια περίπτωση πλακατζή και ΜΗ δογματικού ανθρώπου που στρατεύεται φανερά με το ΚΚΕ (δεν έχω την άδεια να αναφέρω το όνομά του, αλλά αν μου τη δώσει θα το αναφέρω).

    Υπήρξε κάποτε μία περίπτωση εκλογών όπου ψήφισα ΚΚΕ γιατί δεν εμπιστευόμουν το ΣΥΝ, με το φόβο ότι ίσως έτσι ενισχύω το ΠΑΣΟΚ, κι αυτό το έκανα παρόλο που (ομολογώ ότι) συμφωνούσα πιο πολύ με τον ΣΥΝ σε πολλά θέματα (τότε).

    Οπωσδήποτε, η εκλογική μάχη δεν θα κριθεί από τους οπαδούς και τα μέλη κομμάτων αλλά από τους «ανένταχτους» και αναποφάσιστους. Σ’ αυτό το σημείο ΔΕΝ θα βρείτε το παραμικρό σχόλιο σε μένα που να αποτρέπει κόσμο να ψηφίσει είτε ΚΚΕ είτε ΣΥΝ. Για μένα ΚΑΙ τα δύο κόμματα δικαιούνται πολύ μεγαλύτερης προβολής και είθε να διαπρέψουν εξίσου στις εκλογές.

    Παλιά, βλέποντας ένα κείμενο στο ιντερνέτ με κάποια φράση που με ενοχλούσε, πέταγα το κείμενο και σχσλίαζα τη φράση που με ενοχλούσε. Σήμερα, βλέποντας ένα κείμενο που με ενοχλεί (γενικώς) αν δω ΜΙΑ φράση του με την οποία συμφωνώ, θα προτιμήσω να ασχοληθώ με ΑΥΤΗ τη φράση, λέγοντας μόνο περιληπτικά ότι «με το υπόλοιπο κείμενο διαφωνώ». 🙂

  6. a8lios said

    @Omadeon, Αμετανόητος
    Ρε σεις, πόσο γρήγορα γράφετε πια;
    Ως προς το θέμα που συζητάτε, να πώ ότι διάβασα όσο περισσότερα μπορούσα.
    Δεν καταλαβαίνω το νόημα της κουβέντας σας.
    Εγώ τα σχόλια τα αφήνω γιατί μου αρέσει να φαίνεται η ροή της συζήτησης. Εκτός αν φτάσουμε σε πολύ ακραία πράγματα, που δε νομίζω να έγινε.
    Δεν είμαι κανένας ψευτοδιανοούμενος να πω ότι δεν είναι σωστό να βρίζεται ο κόσμος, να επικρατούν πάθη κτλ.
    Για μένα αυτοί οι χώροι όπως αυτά εδώ τα comments δεν είναι και δεν πρέπει να νομίζουμε ότι είναι τίποτα παραπάνω από ένα καφενείο.
    Βριστείτε (και εγώ μέσα καμια φορά),
    ουρλιάξτε (———–«———–),
    κτλ.
    Εντάξει, άμα φτάσει το πράγμα σε τπτ απειλές και άλλα θα σας διώξω 😉 , αλλά μεχρι τότε… ελεύθερα!

    @Αμετανόητος
    Συλληπητήρια σύντροφε. Χτες μας έλεγε ένας σ/φος στα γραφεία ότι με συγγενείς του από χωριά στην Ηλεία που μίλαγε του είπαν «δε θέλουμε άλλους κομμουνιστές, πυροσβεστικά θέλουμε» με την καλή έννοια. Αληθεύει?

    @Omadeon
    Για τους συνεταιρισμούς:
    Δεν καταλαβαίνω τι σόι στροφή έκανε το ΚΚΕ. Όσο θυμάμαι εγώ και ξέρω και από παλιότερους κάτι τέτοιο ή παρόμοιο υποστήριζε.
    Βέβαια, όπως και παλιότερα, το λέει ξεκάθαρα πως στα πλαίσια του καπιταλισμού αυτοί οι συνεταιρισμοί μπορούν να λειτουργήσουν σαν μια προσωρινή άμυνα των παραγωγών απέναντι στα μονοπώλια του κλάδου. Δεν μπορούν όμως να επικρατήσουν σαν μορφή, να γίνουν ο κανόνας ας πούμε, πόσο μάλλον να επιβάλλουν μια «σοσιαλιστική αγροτική παραγωγή» «από τα κάτω». Αυτό χρειάζεται πολιτικές αλλαγές, αλλαγές στην κεντρική πολιτική σκηνή.
    Μάλλον όχι αλλαγές, ανατροπές.

    Επίσης, μην μπλέκουμε τις συνεταιριστικές μορφές ιδιοκτησίας με τις μετοχοποιημένες επιχειρήσεις. Καμία σχέση.

    @κ. Πολιτάκη
    Θα μπορούσα να αρχίσω να απαντάω στα θέματα που βάζετε, γιατι όχι ΚΚΕ.
    Δε θα το κάνω γιατί έχω πρότερη εμπειρία πάνω στο θέμα από την συζήτηση που ακολούθησε την συνέντευξη της κ. Παπαρήγα στο πολιτικό μπλογκ.
    Από ότι φένηκε εκεί, φιλοσοφική-πολιτική-οικονομική κουβέντα ανάμεσα σε φιλελεύθερους και κομμουνιστές ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ κρατάει αιώνες και δεν καταλήγει πουθενά.
    Από κοντά πολύ πιθανό να είναι διαφορετικά τα πράγματα.
    Όπως και να έχει, εγώ προσωπικά δεν ξαναμπαίνω σε αυτή τη διαδικασία.

    Πάντως να ξέρετε πως όσο παιδικές θεωρείτε εσείς και οι ομοιδεάτες σας τις οικονομικές αναλύσεις των κομμουνιστών, τόσο παιδικές θεωρούν και οι κομμουνιστές οικονομολόγοι τις δικές σας.

    Άλλοι κόσμοι.
    Ευχαριστώ πάντως που μπήκατε στον κόπο να απαντήσετε. Εγώ δε θα έκανα τον κόπο να κάνω το ίδιο για τη ΦΙΣ π.χ.

    @»ΠΚΣ CSD»
    Δεν ξέρω ποιος είσαι, αν και είναι «ύποπτο» το ότι στέλνεις ένα ποστ με κάτι που έγινε στην Λέσβο 😉
    Όπως και να χει, γιατί πρέπει να με ενδιαφέρει αν κάποιος που ήταν κάποτε στο ΚΚΕ κατεβαίνει με τη ΝΔ?

    Ίσα ίσα, να σας πώ και κάτι:
    Το ότι όσοι «πρωην» κατεβαίνουν, συνήθως με τον ΣΥΝ, αλλά και με άλλα κόμματα, γράφουν είτε αυτοί στο «βιογραφικό» τους είτε τα κόμματά τους αξιοποιούν με εκτενή αποσπάσματα τις χρεωσεις που είχαν στο ΚΚΕ, τους αγώνες που κάνανε σο ΚΚΕ κτλ. δείχνει κάτι.

    Δείχνει ότι και ο ΣΥΝ, και το ΠΑΣΟΚ, και η ΝΔ, ξέρουν ότι στη συνείδηση μεγάλης μερίδας του κόσμου η λέξη ΚΚΕ είναι στενά συνδεδεμένη με αγώνες, με προσωπική και ηθική ακεραιότητα κτλ.

    Και παλεύουν μπας και ο «πρωην» τους δανείσει κάτι από αυτά. Αμ δε.

    @Καλτσόβρακο
    Όχι φίλε, ούτε η «Αριστερά», πόσο μάλλον το ΚΚΕ, δεν είναι μόνο συναίσθημα. Είναι υλική δύναμη με συγκεκριμένες θέσεις και συγκεκριμένη τακτική για να γίνει καλύτερη η ζωή των εργαζομένων.
    Αλλά αυτό είναι μεγάλη συζήτηση, που δεν γίνεται από το net.
    Πάντως σκέψου το πάλι, τί ευρωεκλογές – τί βουλευτικές. 😉

  7. gogos said

    Ελεγα να μη ξαναμπω σε αυτη τη κουβεντα εως οτου ξαναγυρισει στο αρχικο θεμα της αλλα δε μ’ αφηνετε.
    Ο omadeon μπορει να εχει την οποια αποψη για την αριστερα και την ενοτητα της. Κατανοητο. Αλλα απο κει μεχρι να παρακολουθουμε να τραβαει αυτη τη διενεξη που (δικαιολογημενα) δημιουργηθηκε, με επανειλημενα ποστ εγω δεν το καταλαβαινω. Για να εξηγηθει τι; τελικα. Οι προθεσεις του καθενα διαφαινονται απο αυτα που γραφει. Αν κατι παρεξηγηθει λογω των ιντερνετικων προβληματων που σωστα αναφερθηκαν, δεν εχει παρα ο ιδιος να το ξεκαθαρισει για να λυθει η παρεξηγηση. Τι πιο απλο; Ο akamas καθε αλλο παρα αυτο επραξε. Ας παρει την ευθυνη του γι αυτο. Εκτος κι αν προκειται για μικρο κι απειρο παιδακι που θα δικαιολογουσε τετοια αντιδραση.
    Κι εγω απο κεκτημενη τα εβαλα με τον omadeon, οταν τον ειδα να υπερασπιζεται κατι που για μενα ηταν χοντροκοπια. Και δεχτηκα δυσαναλογα χοντρη επιθεση γι αυτο. Που δε συμβαδιζει με τα οσα παρακατω λεει ο omadeon περι κοσμιοτητας.
    Περιμενω επανορθωση.

    ΥΓ
    Γνωμη μου. Συμπορευση δε γινεται ουτε κατηγορωντας τον αλλο με ψεματα, ουτε καταπινοντας τις διαφορες στις καιριες επιλογες των πολιτικων μας χωρων. Να μη το τραβηξω γιατι ειναι γνωστα αυτα.

  8. Κανένα πρόβλημα αγαπητέ είπα να σου δώσω μια διαφορετική καπιταλιστική οπτική γωνία διότι η συζήτηση μονοπωλήθηκε μεταξύ ευρωκουμουνιστών και σοβιετικοκουμουνιστών που πάνω κάτω μιλάτε ίδια γλώσσα(άλλη διάλεκτο όμως). Με εμάς Γνωρίζω οτι μιλάμε άλλη γλώσσα περιττό να μου το υπενθυμίσεις, ούτε και με ενδιαφέρει να σου πώ την αλήθεια εμείς λέμε οτι άμα συμφωνεί όλως ο λαός σε μιά ιδέα κάτι δεν πάει καλά με την δημοκρατία .

    Υ.Γ καλή τύχη στις φωτιές

  9. @ A8lios

    Νομίζω πως σου χρωστάω μια συγγνώμη επειδή κι εγώ με τη στάση μου συνέβαλα στη μετατοπή ένός πολύ ενδιαφέροντος post σε ιντερνετικό καμπινέ.
    Χρωστάω επίσης μια συγγνώμη σε όσους έμπαιναν εδώ κι αντί να βλέπουν συζήτηση, έβλεπαν ξεκατινιάσματα.
    Θεωρώ πως δεν ξεκίνησα εγώ τον καυγά αλλά οι ευθύνες μου ήταν μεγάλες επειδή τον συνέχισα. Στο κάτω κάτω, κάποιοι ήρθαν εδώ για να ρίξουν αντιΚΚΕ χολή, εγώ θα έπρεπε να το προστατέψω. Με λίγα λόγια, αν ο απαράδεκτος που ξεκίνησε τον καυγά έχει μια ευθύνη, εγώ έχω 10. Κι ακόμα μεγαλύτερη που συνέχισα την κουβέντα με τον Omadeon ο οποίος από τη μια μου έπαιζε το διαλακτικό μεσολοαβητή σε μένα κι από την άλλη γελούσε παρέα με τον φίλο του. Χάρη σ αυτά η συζήτηση έφυγε από το δρόμο της.

    Για να τιμωρήσω τον εαυτό μου και να του μάθω να ανέχεται ακόμα και τις χυδαιότητες όσων γελούν με τον ανθρώπινο πόνο έφτιαξα το ποστ με τη διαblogική τουαλέτα. Δεν είναι πλάκα, ούτε αιχμή για κανένα.

    Από αυτό εδώ το blog δηλώνω πως δεν θα συμμετάσχω ξανά σ’ αυτή τη συζήτηση αν δεν έχω κάτι πολιτικό να πω. Αν η ορμή μου νικήσει τη λογική μου, σε παρακαλώ να με κόψεις εσύ.

    Παρ’όλα αυτά, χάρηκα γιατί είδα και μερικές σκέψεις ανθρώπων αξιόλογων. Ένας από αυτούς ήταν και ο Αντώνης Πολιτάκης με τον οποίο διαφωνώ κάθετα, αλλά η αντιπαράθεση απόψεων μαζί του θα ήταν ενδιαφέρουσα. Δυστυχώς, δεν κατάφερα να του απευθύνω ούτε λέξη όντας απασχολημένος σε «πολιτικότατες» αντιπαραθέσεις με τον akama και σε φιλολογικές συζητήσεις περί δεοντολογίας με τον Omadeon που αποδείχτηκε Ιανός. Αυτό θα ήθελα να το διορθώσω και γι αυτό καλώ τον Αντώνη να συμμετάσχει σε όποια συζήτηση θέλει σε κάποιο ποστ μου.

    Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους αυτούς που συγκλονίστηκαν με την απανθράκωση ενός ανθρώπου 53 ετών που άφησε πίσω του 3 παιδιά. Μην ξεχνάτε, όμως, πως υπάρχουν άλλοι 64 («ελπίζω» να μείνουν τόσοι).

    Και πάλι μια ειλικρινή συγγνώμη για το μπάχαλο που έκανα.
    Δεν πρόκειται να απαντήσω σε κανένα προσωπικό σχόλιο που θα με αφορά (ιδιαίτερα από τον akama και τον Omadeon).

    Με τους άλλους θα τα πούμε. Σύντομα ελπίζω

  10. omadeon said

    Τζάμπα σπατάλησα το χρόνο μου να αναλύσω πράματα.

    Η συζήτηση είναι ΟΛΗ μπροστά σας, ευτυχώς ο ιδιοκτήτης του μπλογκ δεν έσβυσε τίποτε, η μόνη μου συμβουλή είναι να ξαναδιαβάσετε (όσοι επιμένετε σε συκγρούσεις) τα λεχθέντα ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ και να δείτε αν ή όχι ισχύει η ανάλυσή μου. Το «γάντι του καυγά» αποτέλεσαν τα εξής λεχθέντα:
    (1) Εγώ “σύντροφε” (με δύο εισαγωγικά λές ΠΑΡΑ πολλά…)
    (2) Γι αυτό, κόψε ΣΥΡΙΖΑ τις εξυπνάδες
    (3) Σταμάτα να μας παριστάνεις τον αναποφάσιστο εσύ κι ο άλλος ο Νικόλας που περιφέρεται στα μπλογκς με μανιφέστα της Κουμουνδούρου…

    Αν μπορέσετε να μου βρείτε ΕΝΑ προσβλητικό σχόλιο (του Ακάμα) πριν τα ανωτέρω, θα παραδεχτώ ότι είμαι στραβός, γελοίος, μεροληπτικός, και ότι «από τη μια έπαιζα το διαλακτικό μεσολοαβητή κι από την άλλη γελούσα παρέα με το φίλο μου».

    Παρεμπιπτόντως, μετά από ΤΟΣΑ θετικά που είπα, αρχίζω να πιστεύω ότι μερικοί άνθρωποι έχουν πρόβλημα κατανόησης κειμένων που ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ στα μάτια τους, ή αλλιώς ΔΕΝ τα διαβάζουν καν.

    Ξέρω τι λέω και δεν κοροΪδεύω κανέναν. ΔΕΝ είναι δυνατόν να αντιστρέψουμε αιτίες και αποτελέσματα. ΞΕΧΑΣΤΕ το. Μπορεί να γίνεται στο ιντερνέτ συνέχεια, αυτή η αηδία (της διαστροφής λεχθέντων), αλλά λόγω σεβασμού προς την κοινή λογική δεν μπορώ να την επικροτήσω.
    Τον ακάμα τον εκτιμώ ανάμεσα σε άλλα γιατί ποτέ δεν ξεκινάει διενέξεις πρώτος. Αν είχα δει να κάνει κάτι τέτοιο θα τον είχα σταματήσει από την αρχή, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ από φιλίες ή άλλα «κόλπα».

    Προσέξτε κάτι άλλο. Αμετανόητε, δυστυχώς ΔΕΝ ρίχνεις στον καμπινέ βρισίδια. Ρίχνεις ΠΟΛΛΑ άλλα πράματα. Επειδή λοιπόν προφανώς ΔΕΝ διαβάζεις καν εκείνα στα οποία απαντάς, επαναλαμβάνω μία παράγραφό μου που… πρέπει να σε προβληματίσει σοβαρά για τον τρόπο που αντιδράς τόσο αρνητικά:

    Τέλος, με χαρά διαπιστώνω ότι ΗΔΗ γνωριζόμαστε, όταν είπες
    “Εμένα βέβαια δε με ξέρεις αν κι εγώ σε θυμάμαι από μια λίστα συζητήσεων που συμμετείχαμε κάποτε, την ΑΕΣΙ (εγώ με άλλο nick τότε). Αλλά, δε θα μπορούσα κι εγώ να είχα αυτές ή ανάλογες αρετές; Αν συστηθούμε (μέσω mail) μπορεί και να εκπλαγείς αν μάθεις με ποιον μιλάς.”

    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ που γνωριζόμαστε, και μάλιστα από μία λίστα της Αριστεράς όπου ΟΛΕΣ μας οι συζητήσεις υπήρξαν (πριν 8 χρόνια περίπου?) 100% δημιουργικές και νηφάλιες. Π.χ. χαρακτηριστικά αναφέρω ότι για ορισμένα σχόλιά μου (τότε) μου επιδόθηκαν προσωπικές ευχαριστίες της ίδιας της Αλέκας Παπαρήγα. Αν δηλαδή ψάχνει κανείς για “αντικομμουνιστές” στο πρόσωπό μου, ατύχησε οικτρά. Κι ένας στενός φίλος μου είναι υποψήφιος του ΚΚΕ στα Κύθηρα, και μου μεταφέρει διάφορα θετικά για το κόμμα. Αποτελεί σπάνια περίπτωση πλακατζή και ΜΗ δογματικού ανθρώπου που στρατεύεται φανερά με το ΚΚΕ (δεν έχω την άδεια να αναφέρω το όνομά του, αλλά αν μου τη δώσει θα το αναφέρω).

  11. omadeon said

    Υ.Γ.
    ΞΑΝΑ-είδα τα κείμενα. Η ανάλυση που έκανα είναι για πολλοστή φορά επιβεβαιωμένη. ΔΕΝ υπάρχει υβριστικό σχόλιο ή ειρωνεία (εναντίον του Αμετανόητου ή άλλου ομοϊδεάτη του) πριν το σχόλιο νούμερο
    16. Ο Ακάμας «τα πήρε στο κρανίο» κι αντέδρασε κάπως ακραία πολύ αργότερα, στο σχόλιο 20.

    Κυττάξτε,
    ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ που κάποιος «πετάει γάντι», τα πάντα έπονται (και τα πάντα συγχωρούνται).

    Επειδή λόγω δουλειάς είμαι σε θέση να απορροφώ τεράστιες ποσότητες πληροφορίας (και να τις αναλύω λογικά) πάρα πολύ γρήγορα, κατανοώ ότι άλλοι (που φορτίζουν τις ΛΕΞΕΙΣ συναισθηματικά) μπορεί να έχουν δυσκολία να το κάνουν. Αυτό όμως δεν αναιρεί όσα (ΑΝ τα ψάξετε) είναι ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ.

  12. omadeon said

    Υ.Γ.2
    Προσέξτε επίσης την… κατάληξη της «αγόρευσης’ του σχολίου 16. Μία λέξη, που τα λέει όλα, τα θάβει όλα, και (από εκείνη τη στιγμή και μετά) τα νομιμοποιεί όλα. Ηταν η τελευταία λέξη, «Λαμόγια».

    Ρε παιδιά, αν περιμένετε από συντρόφους σε άλλα κόμματα να ΜΗΝ αντιδράσουν όταν τους λέτε «λαμόγια» τότε… μάλλον πρέπει να σας θυμίσω ότι (ΟΠΩΣ και εσείς), ΟΥΤΕ κι οι άλλοι δεν είναι… κότες!
    🙂
    Ευθύνη ΔΕΝ μπορεί να έχει ο αμυνόμενος (έστω και υβριστικά) από αυτό το χαρακτηρισμό, αλλά ΜΟΝΟ ο επιτιθλέμενος, που τον χρησιμοποιεί, προκαλώντας τη σύγκρουση.

    Και -ΦΥΣΙΚΑ- λογικό επακόλουθο του «λαμόγια» ήταν η απάντηση «είσαι φασίστας». Διότι ΜΟΝΟ οι φασίστες ισοπεδώνουν κυριολεκτικά όλους τους αριστερούς (και ιδίως τον ΣΥΝ) σαν «λαμόγια».

    Είναι ο ΙΔΙΟΣ λόγος που θύμωσα κι εγώ πολύ με κάποιον δεξιό στο μπλογκ μου που είπε ότι το ΚΚΕ είναι διεφθαρμένο. Στο τέλος τον αποκάλεσα «κακομαθημένη βρωμόστομη κότα». Εσείς τι θα κάνατε?

  13. ΥΓ @ A8lios

    Μέσα στη βαβούρα το ξέχασα. Λες: «Συλληπητήρια σύντροφε. Χτες μας έλεγε ένας σ/φος στα γραφεία ότι με συγγενείς του από χωριά στην Ηλεία που μίλαγε του είπαν “δε θέλουμε άλλους κομμουνιστές, πυροσβεστικά θέλουμε” με την καλή έννοια. Αληθεύει?»

    Δεν μπορώ να πω πράγματα που ΔΕΝ είδα. Θα πω πράγματα που είδα κι ένοιωσα. Στις περιοχές που εγώ κινούμαι ο κόσμος είτε έχει κατακαεί είτε βρίσκεται επί ποδός για να αποκρούσει τις φλόγες από τον τόπο του. Δεν είχαν περιθώριο για τέτοιες κουβέντες. Όλη τους η ύπαρξη ήταν στραμένη εκεί.
    Εσύ το ξέρεις αλλά το λέω για τους απέξω: Παρά τα όσα θα νομίζουν κάποιοι άσπονδοι «φίλοι» μας, οι κομμουνιστές δεν πάμε με φυλλάδια και μπροσούρες να κάνουμε ψηφοθηρία πάνω στις φλόγες. Εγώ, εκ φύσεως, δεν ανοίγω πολιτικές κουβέντες σ αυτόν που δίνει έναν άνισο αγώνα επιβίωσης. Όμως, αρκετοί χωρίς να κατονομάζουν κόμματα έκαναν σχόλια θετικά. Κάποιοι μίλησαν και σ αυτό το πνεύμα που σου μετέφεραν.
    Τα περιστατικά δεν μπορεί να αναλυθούν ψύχραιμα και νηφάλια αυτή τη στιγμή. Κι εγώ, με τη φόρτιση που έχω, είμαι ο τελευταίος που μπορεί να το κάνει τώρα. Πάντως, υπάρχει ένα σπέρμα απόφασης σ’ αυτό τον κόσμο. Πού μπορεί να κατευθυνθεί, δεν το ξέρω. Θα φανεί όταν ο κίνδυνος περάσει οριστικά κι όταν το Κόμμα θα μιλήσει τοπικά με τον καθέναν. Τώρα δε μιλάμε, απλά τρέχουμε.

    Με ιδιαίτερη ικανοποίηση παρατήρησα πως σε αρκετά blogs με μεγάλη επισκεψιμότητα υπάρχει προβληματισμός και αντιδράσεις για τη σκοπιμότητα της διεξαγωγής του βουβού συλλαλητηρίου. Ανάλογος μ εκείνον που εξέφρασα κι εγώ και λοιδωρήθηκα. Κυριαρχεί η άποψη πως τώρα είναι ώρα δράσης αντί για χάπενιγκς. Δείτε μερικά σχόλια:

    «Στη δημοκρατία, με την ψήφο σου παίρνεις αποφάσεις, όχι με τα μαύρα σου τα ρούχα».

    «Νομίζω οτι πρέπει να μπει λίγο μέτρο στις μπλογκοαντιδράσεις. Θα καταντήσουμε γραφικοί σαν την κ. Λουκά στο τέλος… Ολοι θλιβόμαστε για τα δάση ομως με το να πηγαίνουμε κάθε τρεις και λίγο στο σύνταγμα και στην ομόνοια δε ξέρω αν αλλάζει κάτι πέραν απο το να ξεπηδούν κάποιοι που θα καπηλέψουν το γεγονός».

    «Αν και το μαύρο στα ρούχα είναι το αγαπημένο μου χρώμα και μου πάει και πολύ, λέω αυτή τη φορά να μην το φορέσω. Άσε που είμαι και φωνακλού και δε μου ταιριάζουν τα βουβά. Τα αφήνω γι αυτούς που κάνουν το παγώνι σε όλα τα μεγάλα και παίρνουν θέση στα ανώδυνα. Εφόσον δεν έχουν τίποτα καλύτερο να κάνουν. Ξέρω πως ακούγομαι κακιά. Είμαι. Αλλά έχω σιχαθεί να βλέπω απερίγραπτα άτομα, απόντα από όλους τους κοινωνικούς αγώνες, προστατευμένα από την όποια έκθεση, να εγκαλούν τους υπόλοιπους. Και να τους καλούν να συμμετέχουν. Νισάφι!».

    «Μόλις γύρισα από το χωριό της μητέρας μου που κάηκε… Τα λόγια είναι περιτά όταν αντικρύσεις το κενό βλέμα του ανθρώπου που σήμερα δεν έχει που να πάει… Ας κάνουμε ότι περνάει απ’το χέρι μας. Σκέφτηκα να ποστάρω την εμπειρία μου δίπλα σε αυτούς τους ανθρώπους, αλλά δε μπορώ ρε παιδιά. Η φράση μιας γιαγιάς που της έλεγαν να αφήσει το σπίτι της, μου κλείνει το στόμα: “Και αύριο πού θα πάω;”».

    «εγώ διαφωνώ με τέτοια απολίτικα χάπενιγκ.
    Όταν στην αφίσα γράφουν “αφήσατε την Ελλάδα να γίνει στάχτη” δεν θα έπρεπε να αναφέρονται ποιοι είναι αυτοί που άφησαν την Ελλάδα ανυπεράσπιστη να καεί;
    Γιατί σιωπηλή διαμαρτυρία;
    Για να μην ακουστεί ποιοι είναι οι υπεύθυνοι;

    «δεν ήρθε η ώρα να διαμαρτυρηθούμε ακόμη.
    (οι φωτιές βρίσκονται ακόμη σε εξέλιξη)
    ήρθε η ώρα να βοηθήσουμε.
    όπως ξέρει και μπορεί ο καθένας.
    σιωπηρώς!!!»

    «Και εγώ προτείνω να βοηθήσουμε. Αυτό τουλάχιστον ξέρουμε να το κάνουμε… στα άλλα αποτύχαμε.»

    «υμφωνώ απόλυτα με ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟ και Μαρξ, στο θέμα της διαδήλωσης. Το τελευταίο που χρειάζονται αυτή τη στιγμή οι άνθρωποι που βιώνουν τη χειρότερη τραγωδία στη ιστορία της σύγχρονης Ελλάδας, είναι οι μαυροφορεμένες βουβές συγκεντρώσεις.
    Γίνονται εκκλήσεις στους Δήμους της κάθε περιοχής για τρόφιμα και ρούχα για τους ανθρώπους που έμειναν με τη μια βερμούδα που φορούσαν όταν κάηκαν. Βρίσκω σαφέστατα πιο χρήσιμο να κατευθυνθεί η βοήθειά μας εκεί ή οι μάχιμοι να βοηθήσουν ουσιαστικά στις κατασβέσεις, τη στιγμή που είναι ακόμα τόσα μέτωπα φωτιάς ανοιχτά, από το να μαζεύονται στις πλατείες στα μουγκά».

    «Μπας και λέει καλά ο ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ; Μήπως θα ήταν πιο πρακτικό όλος αυτός ο κόσμος να πάει εθελοντής εκεί που χρειάζεται να βοηθήσει; Να γίνει και η συγκέντρωση, αλλά να πάει και εθελοντής».

    «Ναί πραγματικά πολύ θα χαρούν 1.000.000 Έλληνες με καμμένα σπίτια, συγγενείς, χωράφια, ζώα, περιουσίες με τα μαύρα μπλουζάκια και τα ασορτί σορτσάκια σας, παπουτσάκια, γυαλάκια ηλίου, τσάντες και ούτω καθ’ εξής.
    Ναί ! Ίσως και να έχει πλάκα ! ! !
    Και το κυριώτερο με την ησυχία που θα βασιλεύει. Που θα διακόπτεται από τα κινητά σας ( μήπως πρέπει νά ‘ναι μαύρα ; ). Μη χαλάσουμε την ησυχία τού Κωστάκη και δεν περάσει στην επόμενη πίστα τού βίντεο παιχνιδιού ! !
    Ησυχία έχει στην Ηλεία, την Εύβοια, την Ολυμπία, τον Πάρνωνα, τον Ταΰγετο και την Πάρνηθα. Εκεί να πάνε για ησυχία και σιωπηρές διαμαρτυρίες ! Εγώ θέλω να φωνάξω ! Αλλά δεν φτάνει η φωνή. Να ουρλιάξω ! Αλλά ούτε αυτό φτάνει. Να ‘χα κάπου να σταθώ και να γυρίσω τούμπα αυτό τον κόσμο θέλω.
    Κι όσο όταν λέμε κάτι και διαμαρτυρόμαστε για λάθη, παραλείψεις, κακή διαχείριση ή και συνειδητά εγκληματικές πράξεις ( π.χ. ΟΜΟΛΟΓΑ ), και ο αντίλογος είναι ότι φταίει το ΠΑΣΟΚ, ή οτι ο Γιωργάκης αυτό ή ο Τσοχατζόπουλος ( ποιός είναι πάλι αυτός ; ) εκείνο, ή ότι έχει περισσότερες φωτιές τώρα και δεν μπορούμε να κάνουμε συγκρίσεις, ή οτι υπάρχει ασύμμετρη απειλή κλπ κλπ και δεν απαντούμε στα συγκεκριμένα ζητήματα, τόσο θα αποδειχνόμαστε ανάξιοι για αυτόν τον ευλογημένο τόπο όπου βρεθήκαμε μάλλον από ειρωνία τής τύχης για να καταστρέψουμε ότι καλύτερο ευγενέστερο έχει ακόμα μείνει σ’ αυτά τα χώματα, και θα επιδεικνύουμε τελικά ΑΣΥΜΜΕΤΡΗ ΑΝΟΗΣΙΑ.
    Και αυτό που φοβάμαι είναι οτι σύντομα θα καταλάβουμε όλοι, πως τελικά, κάποιοι ψαρεύουν σ’ αυτά τα θολά νερά τών ” εναλλακτικών ” διαμαρτυριών, έστω κι αν λέγονται μικρά κόμματα, όλα κάνουν τα ίδια που κατηγορούσαν τα “μεγάλα” κόμματα.
    Αυτό που λείπει, είναι να είμαστε ενεργοί πολίτες. Όταν ψηφίζουμε κάθε τέσερα χρόνια και μετά γινόμαστε ιδιώτες ( IDIOTS ), δεν ξέρω τι δικαίωμα έχουμε να κρίνουμε τούς πάντες αφ΄υψηλού».

    Αυτά είναι λίγα από τα σχόλια που είδα στα blogs του Allu Fun Marx και του kaltsovrako. Υπάρχουν κι αλλού ανάλογα. Νοιώθω απόλυτα δικαιωμένος που δεν είμαι ο μόνος ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ.

    Γεια χαρά

  14. Προς ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ που διαβάζουν:

    Θέλω ν’ αγιάσω, αλλά…
    Μόνο εσείς μπορείτε να καταλάβετε αυτό που οι άλλοι κάνουν πως δεν βλέπουν. Σαν καλώ να μελετήσετε το σχόλιο νο 12. Μέσα σ’ όλα τα άλλα, λέει:

    «Ο Συνασπισμός όχι μόνο δεν ήταν στην Ελβετία, αλλά στους δρόμους για να υπερασπίζεται την δημόσια δωρεάν παιδεία και τα δάση μας. Και επειδή σε αυτούς τους αγώνες δεν είδα πουθενά το ΚΚΕ δεν το ψηφίζω».

    Δηλαδή, ούτε λίγο ούτε πολύ μας τη λέει κιόλας πως μόνο ο ΣΥΝ έδωσε αγώνες για την Παιδεία. Κι ενώ, ας πούμε, θα μπορούσαμε αυτό να το καταπιούμε, μας πετάει και τη χαριστική βολή. Το ΚΚΕ -λέει- απουσίαζε απ αυτούς τους αγώνες. Κι όλα αυτά τα απευθύνουν σε ανθρώπους που λειτούργησαν σε βάρος της οικογένειας τους συμμετέχοντας επί 6 εβδομάδες ΑΔΙΑΚΟΠΑ σε μια απεργία (που ξεπούλησαν η ΠΑΣΚΕ, οι Παρεμβάσεις και ο ΣΥΝ) οι σύντροφοι εκείνων που έκαναν μια μέρα απεργία τη βδομάδα για την τιμή των όπλων. Αυτοί που στους μεγάλους αγώνες του 98 ενάντια στον ΑΣΕΠ συζητούσαν με τον Αρσένη την ώρα που τα ασφυξιογόνα έπεφταν στους κομμουνιστές.

    Αυτό για μένα (και για σας νομίζω) είναι ύβρις μεγαλύτερη από κάθε προσωπική βρισιά που θα μπορούσαν να μου εκτοξεύσουν.

    Όσο για τους επιλεκτικά ευαίσθητους; Αφήστε τους να αναζητούν αιτίες τελολογικού επιπέδου.

  15. gogos said

    Προσυπογραφω.
    Ειναι χρονια ασθενεια των πολυ λιγων να φερνουν τους κομμουνιστες στο μποϊ τους.

  16. omadeon said

    Αμετανόητος (ψευδόμενος)
    «θεωρώ πως δεν ξεκίνησα εγώ τον καυγά αλλά οι ευθύνες μου ήταν μεγάλες επειδή τον συνέχισα.»

    ΟΧΙ φίλε, ΟΛΑ τα στοιχεία είναι μπροστά σε όλους.

    Τον καυγά ΕΣΥ τον ξεκίνησες, 100%.

    ΑΠΟΔΕΙΞΗ: Σχόλιο 16, προσβλητικό και υβριστικό.

    Αποκάλεσες τον άλλο «λαμόγιο», πρόσβαλες και το κόμμα του, τον είπες «σύντροφο» αλλά μέσα σε εισαγωγικά, κ.ο.κ. (ΠΟΛΥ πριν ο άλλος αντιδράσει στο σχόλιο 20).

    Προφανώς θα ήθελες ο άλλος να σου λέει «ευχαριστώ που με είπες λαμόγιο» αντί να σε λέει φασίστα.

    Μετά, βρώμισες ΚΑΙ το δικό μου μπλογκ, μπαίνοντας σε άσχετο ποστ (για το Μίκη Θεοδωράκη) και αποκαλώντας με… διπρόσωπο, δηλώνοντας και ότι… απαξιείς να μου ξαναμιλήσεις.

    Ε, λοιπόν ΕΙΣΑΙ αμετανόητος, όχι όμως σε αξίες και ιδανικά, αλλά σε ψέματα.

    Τώρα ΤΙ θες? Να σου πω και «μπράβο, είσαι μέγας αγωνιστής»?

    Ντάξει ρε φίλε. Ο,ΤΙ ΠΕΙΣ! Ομως:

    ΠΡΩΤΗ αξία και ΠΡΩΤΟ ιδανικό είναι η _φιλαλήθεια_. Και σε αυτή πήρες _ΚΑΤΩ από τη βάση_.

  17. @omadeon

    Nomizo oti sou apantise o AMETANOHTOS alla epeidi isws den diavazeis ayta pou grafei gia dikous sou logous i apla ginane taytoxrona ta post kai kata lathos den to koitakses sou kanw copy olo to sxolio tou Akama!!

    comment 12:

    akamas Says:
    August 23rd, 2007 at 4:47 pm

    @αμετανόητος
    Αν ψηφίζεις με κριτήριο το τι είπε ο Πανούσης αποτύχαμε σύντροφε. Ο Συνασπισμός όχι μόνο δεν ήταν στην Ελβετία, αλλά στους δρόμους για να υπερασπίζεται την δημόσια δωρεάν παιδεία και τα δάση μας. Και επειδή σε αυτούς τους αγώνες δεν είδα πουθενά το ΚΚΕ δεν το ψηφίζω.

    Pisteyo oti ayti tin teleytaia frasi tin vlepeis!!Nomizo oti ekei apantise opos apantise o AMETANOHTOS.Prepei na prosexoun ti lene oi «sintrofoi» sirizites…

  18. 6xronos dogmatikos said

    @omadeon

    Nomizo oti sou apantise o AMETANOHTOS alla epeidi isws den diavazeis ayta pou grafei gia dikous sou logous i apla ginane taytoxrona ta post kai kata lathos den to koitakses sou kanw copy olo to sxolio tou Akama!!

    comment 12:

    akamas Says:
    August 23rd, 2007 at 4:47 pm

    @αμετανόητος
    Αν ψηφίζεις με κριτήριο το τι είπε ο Πανούσης αποτύχαμε σύντροφε. Ο Συνασπισμός όχι μόνο δεν ήταν στην Ελβετία, αλλά στους δρόμους για να υπερασπίζεται την δημόσια δωρεάν παιδεία και τα δάση μας. Και επειδή σε αυτούς τους αγώνες δεν είδα πουθενά το ΚΚΕ δεν το ψηφίζω.

    Pisteyo oti ayti tin teleytaia frasi tin vlepeis!!Nomizo oti ekei apantise opos apantise o AMETANOHTOS.Prepei na prosexoun ti lene oi «sintrofoi» sirizites…

    Lamogia

  19. 6xronos dogmatikos said

    P.S1: Athlie siggnomi gia to diplo kai tora triplo posting!!!
    P.S2:@omadeon efoson eisai kai esi filalithis tha katalabeis gt neyriase o AMETANOHTOS!!Ayta

  20. omadeon said

    Μα αγαπητέ… 6χρονε ΦΥΣΙΚΑ καταλαβαίνω ΓΙΑΤΙ νευρίασε ο Αμετανόητος. Απλά έπρεπε να μείνει στο θέμα και να απαντήσει επί της ουσίας. Μπορούσε π.χ. να πει «αυτό που λες είναι κακοήθης συκοφαντία» ή (πιο ήπια) «διαφωνώ κάθετα και απορώ πόσο παραπληροφορημένος είσαι». ΟΛΑ αυτά είναι εντελώς διαφορετικά πράγματα από το «στυλάκι» και το υπεροπτικό βρισίδι του σχολίου 16 (που κατέληξε στην κορώνα-βρισιά «λαμόγια»).

    Κάθε μέρα, στη ζωή μας, συναντάμε ανθρώπους που έχουν ΑΛΛΗ πληροφόρηση από τη δική μας. Αν ΟΛΟΙ αυτοί είναι λαμόγια, ή «σύντροφοι» (με εισαγωγικά στη λέξη σύντροφος) τότε… ζήτω που καήκαμε.

    Παρεμπιπτόντως, όσοι σέβονται το ΚΚΕ (και είμαι ανάμεσά τους) εκτιμούν ασφαλώς ΠΟΣΟ διαφορετικά εκφράζεται η Αλέκα, που ποτέ μα ποτέ δεν χρησιμοποιεί προσωπικούς χαρακτηρισμούς. Αντίθετα, ΠΑΝΤΑ επιχειρηματολογεί «επί της ουσίας». Κι αν κατηγορεί κάποιον το κάνει με στοιχεία (συνήθως το κάνει για παρατάξεις και όχι για ανθρώπους). ΕΤΣΙ χτίζεται η αξιοπρέπεια, όχι με λαΪκίστικες κραυγές «λαμόγια, έ λαμόγιαααα.» (ΔΕΝ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΑΛΛΟ).

  21. omadeon said

    Υ.Γ.
    εννοείται ότι ΔΕΝ συμφωνώ με την άποψη του φίλου μου του Ακάμα, ότι το ΚΚΕ «δεν ήταν παρόν» σε εκείνους τους αγώνες. Ετοιμαζόμουν μάλιστα να διαφωνήσω νηφάλια μαζί του.

    Ξέρετε κάτι? ΚΛΙ οι φίλοι ενίοτε διαφωνούν μεταξύ τους.

    Το θέμα είναι… εκείνοι που διαφωνούν να… γίνουνε φίλοι!!!! 🙂 🙂

Αφήστε απάντηση στον/στην ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ Ακύρωση απάντησης